استانها » مازندران
کد خبر : 22613
پنجشنبه - 13 بهمن 1401 - 23:18

غبار روبی مزار شهدای روستای میانگله نکا

اعتماد و اعتقاد به مردم و سپردن هرگونه انتخاب در کشور به رأی مردم از شاخصه های بارز مردم سالاری در جمهوری اسلامی ایران است

غبار روبی مزار شهدای روستای میانگله نکا

به گزارش برترین خبر،  عبدالرضا بابایی فرماندار شهرستان نکا با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران بر اساس فرهنگ سیاسی شیعه شکل گرفت اظهار کرد: موضوعاتی مانند انجمن های ایالتی و ولایتی، کاپیتولاسیون، تأثیر محرم و صفر بر شکل گیری اعتراضات به رژیم طاغوت نشان از نشأت گرفتن شروع انقلاب از نوع فرهنگی است.

نماینده عالی دولت در شهرستان نکا گفت: اعتماد و اعتقاد به مردم و سپردن هرگونه انتخاب در کشور به رأی مردم از شاخصه های بارز مردم سالاری در جمهوری اسلامی ایران است.

بابایی افزود: ارزش یک حکومت و شیوه حکمرانی در این است که مردم آن در دفاع از دستاوردهایشان، از بزرگترین دارایی یک انسان که جانش است بگذرند و به مقام والای شهادت برسند.

فرماندار شهرستان نکا با اشاره به اینکه تکمیل پروژه های نیمه تمام گذشته از اهداف دولت است اظهار کرد: وظیفه تمام مسؤولین خدمت بی وقفه و حضورشان در سطح جامعه و بین مردم است و دشمنان جمهوری اسلامی در تلاش هستند تا با نفوذ در کشور، مانع اراده مسؤولین در خدمت رسانی باشند اما نتیجه نخواهند گرفت.

 

خبرنگار: مهناز قبادی