به گزارش برترین خبر ، حجت‌الاسلام سید مهدی هدایتی، امام جمعه تنکابن، با بیان محسنات ماه مبارک رمضان و فواید روزه در نزد پروردگار اظهار کرد: تداوم رویکرد کمک‌های مومنانه به فرمایش مقام معظم رهبری در سال جاری نشانگر اهمیت و نقش موثر این فعالیت‌ها در جامعه به ویژه در شرایط همه گیری کرونا بوده است.

فرماندار تنکابن با تبریک حلول ماه مبارک رمضان، به شرایط ویژه کرونا در کشور و پرهیز از تجمعات و دورهمی‌ها اشاره کرد و افزود: اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی را در روند کاهش ابتلا به کرونا موثر بوده و ضروری است این طرح با همکاری دستگاه های متولی تداوم داشته باشد

سیدامیر حسینی جو با اشاره به انتخابات پیش رو، مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح از مطالبات و اساس برگزاری یک انتخابات مطلوب دانست و گفت: یک انتخاب درست آینده شهرستان را خواهد ساخت بنابراین باید انتخاب ما انقلابی بوده و افراد منتخب هم انقلابی باشند.

فرماندار تنکابن، رزمایش کمک مومنانه را بانی خیر و درسی برای همه اعلام کرد و گفت: در سال گذشته علیرغم همه تنگناها ۱۱ میلیارد تومان در این راستا هزینه شد که کمک شایان توجهی در شرایط بد اقتصادی محسوب می شود.

در ادامه فرمانده سپاه شهرستان تنکابن، با بیان اینکه مازندران در شرایطی جز استان‌های برخوردار محسوب می شود که فقر در پشت پرده آن وجود دارد، با انتقاد از ساخت و سازهای عجیب و غریب در سطح روستاها گفت: در کنار این بناهایی که عمدتا به غیربومی‌ها تعلق دارد روستاییانی وجود دارند که با کمبود حداکثری روبرو هستند و این زیبنده اکنون که ۴۲ سال از انقلاب می‌گذرد نیست.

سرهنگ پاسدار حسن مهدوی تعداد بسته‌های معیشتی این رزمایش را ۳۱۲۰ عدد به ارزش تقریبی هر بسته ۳۵۰ هزارتومان اعلام کرد و افزود: در سال گذشته و تا این مرحله از رزمایش مجموعا بیش از ۳۵۰۰۰ بسته معیشتی توزیع شد و همچنین ۲۵۰ تبلت توسط آموزش پرورش بین دانش آموزان نیازمند در سطح شهرستان توزیع شد و این رزمایش تا زمانی که ویروس منحوس وجود دارد و مردم مشکل معیشت دارند تداوم خواهد داشت.

مهدوی با مطلوب خواندن طرح شهید سلیمانی خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح توانسته بودیم بستری بیمارستان را به ۸ نفر برسانیم اما متاسفانه با بی تدبیری برخی اکنون به ۶۰ بستری در بیمارستان شهید رجایی رسیدیم.

فرمانده سپاه تنکابن با بیان اینکه انتخابات نیازمند حضور حداکثری مردم است تصریح کرد: مشکلات اقتصادی باعث نارضایتی در سطح جامعه شده که نیاز داریم شور انتخابات در شهرستان جریان پیدا کند.

خبرنگار: سید نوید ساداتی