به گزارش اختصاصی برترین خبر، حجت الاسلام قنبرعلی احمدی در جلسه شورای ادرای با اشاره به اینکه نامه ۵ نهج البلاغه به سوءاستفاده نکردن به پست و مقام اشاره دارد، اظهار کرد: در شرح این نامه آمده است که مقامات و منصب ها در حکومت اسلامى وسیله آب و نان افراد نیست بلکه امانت هاى الهى است که باید به دقت از آن مراقبت کنند. به همین دلیل باید نسبت به مردم استبداد به خرج ندهند و در مورد بیت المال با احتیاط تمام گام بردارند.

وی تصریح کرد:شخصی که مسئولیت را قبول می کند باید خداترس ،بصیرت و آگاهی،  موقعیت شناسی،تدبیر و آینده نگری ، مردم داری، توجه به طبقات محروم جامعه، حفظ بیت المال،مدیریت جهادی و روحیه انقلابی را مد نظر قرار دهد.

امام جمعه شهرستان نور با بیان اینکه قانون گذاری کار نماینده مجلس است،خاطرنشان کرد: یک نماینده با خداترسی ،دانش و تجربه بالا در جایگاه تقنینی که عصاره فضایل ملت و نماد و نمایش دموکراسی در کشوراست باید با فکر و اندیشه بتواند بهترین قوانین را برای پیشرفت جامعه تنظیم و نظارت بر اجرای قوانین داشته باشند.

حجت الاسلام احمدی بیان کرد:اگر مدیران کارآمد ، خداترس ، با برنامه ،موقعیت شناس ،باروحیه انقلابی و مدیریت جهادی باشند کار نماینده در اجرا و نظارت بر قانون قطعا سهل و آسان خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه معمولا نمایندگان در چینش مدیران دخالت دارند ،افزود: پیشرفت و توسعه شهرستان نور از نظر جهش اقتصادی و تولید در گرو حضور مدیران کارآمد است.

*مدیران از پاسخگویی به خبرنگاران طفره نروند

امام جمعه نوربا بیان اینکه همه مدیران باید در پاسخگویی و مطالبات خبرنگاران آماده بوده و طفره نروند،خاطرنشان کرد: خبرنگاران باید رسالت خبری خود را به خوبی اجرا کنند و همچنین صدق و کذب خبر را هم به خوبی درکنند اما متاسفانه دربعضی جاها خبرنگارها واردشدند واقعیت ها را انعکاس دادند اما با وضع بدی با خبرنگار برخورد شده است.

حجت الاسلام احمدی در پایان ضمن تقدیر از زحمات چهارساله شبانه روزی علی اسماعیلی گفت: انتخاب آقای فرزانه  به عنوان نماینده تبریک می گویم و امیدواریم با وجود تجربیات طولانی در مسئولیت های بالای استانی شاهد تحول دیگری در منطقه باشیم که لازمه اش چینش مدیران با روحیه انقلابی و جهادی و جهش تولید است.

*خدمت مسئولین به مردم ,ملاک ارزیابی من است

سعید فرزانه در جلسه شورای اداری شهرستان نوربا اشاره به اینکه روز قدس و آزادی خرمشهر هر دو یک پیام دارد، اظهار کرد: جوانان باید بدانند که فلسطین اشغالی یک سابقه ۷۰ ساله دارد و همان طور که رزمندگان اسلام با عنایت الهی خرمشهر را آزاد کردند قطعا جبهه مقاومت که امروز در اوج قدرت قراردارد قدس هم آزاد خواهند کرد.

وی با بیان اینکه ولایت فقیه دیده بان خداوند روی زمین است ،تصریح کرد: مقام معظم رهبری امسال را به نام «جهش تولید » مزین کردند که باید دراین راستا نهایت تلاش صورت گرفته شود.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد:ما به عنوان نمایندگان مردم و مسئول این نظام برای تقویت آن و اقتصاد خانوارها باید درآمد خانوار را افزایش دهیم که لازمه اش تدبیر و برنامه ریزی است.

فرزانه بیان کرد: جهت افزایش درآمدخانوارهاباید رهنمودمقام معظم رهبری یعنی اقتصاد مقاومتی تقویت شود.

وی با اشاره به اینکه باید نگهبان دستاوردهای انقلاب باشیم ،ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی ایران یکی از دستاورد های انقلاب اسلامی است که دو اصل ولایت فقیه ومردم دارد.

نماینده مردم نورومحمودآباد درمجلس شورای اسلامی بیان کرد: نمایندگان مجلس دو وظیفه قانون گذاری و نظارتی را برعهده دارند و ملاک ارزیابی من ، خدمت مسئولین برای مردم است که با یک تحقیق میدانی مشخص می شود.

* حرف با عمل باید یکی باشد

علی شادمان اظهار کرد: برای جهش نیاز به عقلانیت و فهم علمی وعقلی از سوی همه است و در شهرستان نور فضای متراکم احساسی بی عمل وجود ندارد.

وی تصریح کرد: کار کردن برای خلق خدا جز دستورات الهی است و حرف زدن مسئولین باید با عمل همراه باشد

فرماندار شهرستان نورافزود: در راستای فرمایش مقام معظم رهبری همه باید تلاش کنند و جهش اقتصادی با برنامه ریزی و استفاده امکانات سیستمی در کنار هم و تلاش شبانه روزی اتفاق می افتد.

در پایان جلسه شورای اداری از زحمات ۴ ساله علی اسماعیلی تقدیر به عمل آمد.