به گزارش برترین خبر ، حجت الاسلام قنبر علی احمدی امام جمعه شهرستان نور در خطبه های نماز جمعه اظهار کرد: از صفات متقین امر به خوبی ها و نهی از بدهی ها است.
وی تصریح کرد: ولنگاری، بی بندو باری، خوردن مشروبات الکلی، گرفتار حرام شدن، سگ را بغل کردن یعنی منکر برای افراد عادی شده و این موارد را پیامبر اکرم (ص)هشدار داده است.

امام جمعه شهرستان نور خاطر نشان کرد: هفته اول ماه محرم ،هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر است و همه باید نسبت به این موضوع حساس باشند.

حجت الاسلام احمدی ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و عزاداری گفت: مراسم مذهبی و عزاداری تعطیل شدنی نیست اما باید با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شود.

وی بیان کرد: محرم فقط برای مذهب شیعه نیست هر انسان آزاده ای عاشورا را بزرگ می دارد و باید با رعایت شیوه نامه ها اجرا شود.

امام جمعه شهرستان نور با اشاره به اینکه از نظر فضا سازی محیطی در شهرستان نور عقب هستیم،افزود: فضا سازی محیطی بسیار تاثیر گذار است،بنابراین در ایام محرم هم شهرداری ها و شوراهای شهر، اصناف، هیات های مذهبی، بازاریان به کمک هم بیایندتا بهترین برنامه در شهرستان اجرا شود.

حجت الاسلام گفت: موضوع اطعام و نذورات و توجه به نیازمندان مسئله مهمی است.

وی با اشاره به سالروز بمباران هسته ای ژاپن گفت: آمریکای جنایتکار در سال ۱۹۴۵ با دو بمب هسته ای چنان هیروشیما و ناکازاکی را متلاشی کرد که در آن لحظه ۱۰۰ هزار نفر و به تدریج ۲۲۰ هزار نفر کشته شدند و عوارض حاصل از آن شامل معلولیت ذهنی و جسمی و حرکتی و خرابی زیر ساخت ها نیزبوده است و این چهره آمریکا به اسم حقوق بشر است.

امام جمعه شهرستان نور یادآور شد: یکی از بهترین برنامه ها که قانون اساسی آن را مد نظر قرار داده‌، رای مردم نسبت به رئیس جمهور است باید تنفیذ شود.

حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه تنفیذ یعنی نفوذ شرعی،خاطر نشان کرد: تنفیذ آمیزه ای از اسلامیت و جمهوریت است.

وی افزود: باید رای مردم آمیخته‌ با آموزه های اسلام باشد که در راس حاکم اسلامی آن را تایید می کند.

امام جمعه شهرستان نور گفت: مقام معظم رهبری در حکم تنفیذ علاوه بر تایید آقای رئیسی نکاتی را خاطرنشان کرد از جمله حرکتی جهشی در همه عرصه ها تحقق پیدا کند و فرصت ها را دست نرود، موانع از قطار تولید برداشته شود و مدیران باکفایت، جهادی و با درایت بکارگیری شود.

حجت الاسلام احمدی تصریح کرد: مدیران کارآمد،شجاع و جهادی می توانند با ایجاد جهش در عرصه های مختلف،موانع را از مسیر تولید بردارد.

وی افزود: معتقدم بعضی ادارات شهرستان نور بخاطر ضعف مدیریت معطل مانده و کار به صورت سریع انجام نشده است.

امام جمعه شهرستان نور با اشاره به اینکه اراده قوی در عرصه تولید در مسئولین ارشد شهرستان ندیدم، گفت: جهشی در شهرک صنعتی شهرستان نور علیرغم جلسات رفع موانع تولید و بحث و تبادل نظر شد مشاهده نشده است.

حجت الاسلام احمدی ضمن تبریک به مناسبت روز ۱۷ مرداد و روز خبرنگار یادآور شد: پایندی به قانون و انعکاس اخبار واقعی و به دور از شایعه پراکنی، اتهام و عیب جویی از ماموریت های حرفه ای خبرنگاران است هر چند معتقدم خبرنگار باید در انعکاس اخبار در چارچوب قانون آزاد باشد تا بتواند علاوه بر انعکاس نکات قوت ، ضعف ها را هم به گوش مسئولین برساند.

وی در ادامه ضمن تبریک آغاز به کار شورای اسلامی و شهر روستا گفت: بهتر بود مراسم تحلیف و آغاز به کار شوراهای اسلامی با ابهت و دعوت بزرگان و نخبگان صورت می گرفت.