استانها » مازندران
کد خبر : 12596
سه شنبه - 17 شهریور 1399 - 12:59

احداث پارکینگ جدید رایگان با ظرفیت پذیرش۲۵۰ خودرو در نوشهر

شهردار نوشهر گفت: در ورودی خیابان پروین اعتصامی برای احداث پارکینگ در نظر گرفته شد که ظرفیت پذیرش و پارک هم‌زمان۲۵۰ خودرو را دارد که با بهره‌برداری از این پارکینگ، از حجم قابل توجهی از بارترافیکی این منطقه کاسته خواهد شد.

احداث پارکینگ جدید رایگان با ظرفیت پذیرش۲۵۰ خودرو در نوشهر

به گزارش برترین خبر ، علی امانی دوشنبه‌شب در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش بناهای تجاری در محدوده خیابان دهخدا، اظهار کرد: در ساعات پایانی روز به دلیل افزایش ترددی که برای خرید اجناس و کالاها که عموماً با خودروهای شخصی نیز صورت می‌گیرد سبب شده است تا این محدوده دچار تراکم و بارترافیکی شود.

وی افزود: در همین راستا به منظور برون رفت از این شرایط ترافیکی، احداث و تأمین پارکینگ برای بلوار شهید کریمی در حدفاصل خیابان پروین اعتصامی تا دوربرگردان دهخدا به خاطر وجود پاساژ و مجتمع‌های خرید ضرورتی اجتناب ‌ناپذیر است که تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

شهردار نوشهر تصریح کرد: با همکاری مدیریت پاساژ لنگر قطعه زمینی به مساحت ۳هزار و ۵۰۰ متر در ورودی خیابان پروین اعتصامی برای احداث پارکینگ در نظر گرفته شد که ظرفیت پذیرش و پارک همزمان۲۵۰ خودرو را دارد که با بهره‌برداری از این پارکینگ، از حجم قابل توجهی از بارترافیکی این منطقه کاسته خواهد شد.

وی گفت: پارکینگ خیابان «الغدیر» در روبروی مسجد جامع نیز پس از مدت‌ها وقفه، مجدداً فعالیتش آغاز شد و پذیرای خودروها برای پارک کردن است./ fars