استانها » مازندران » نور
کد خبر : 30118
جمعه - 22 شهریور 1403 - 20:43
بخشدار بلده:

امیدواریم مراسم های شادی استمرار داشته باشد

بخشدار بلده گفت: امیدواریم مراسم های شادی استمرار داشته باشد.

امیدواریم مراسم های شادی استمرار داشته باشد

خبرنگار برترین خبر هادی جوزن 

به گزارش برترین خبر،  الهه طالبی بخشدار بلده در گفت وگو با برترین خبر با اشاره به اینکه همایش پیاده روی خانوادگی به همت ستاد مردمی مراسم در روستای بردون و با همکاری اداره ورزش و جوانان، هیئت ورزش های همگانی شهرستان نور و دستگاه‌های مرتبط با این مراسم در این روستا برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه معمولا کمتر به مراسم نشاط و شادی توجه می شود و در اولویت های بعدی قرار دارد، افزود: بُعد مسافت با مرکز شهرستان، فاصله روستاهای بخش و دوری راه می تواند از علت های کمتر برگزار شدن جشن و شادی باشد.

بخشدار بلده ادامه داد: پس از دوماه عزاداری برای آقا ابا عبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش، آغاز ماه ربیع الاول بهترین بهانه برپایی این جشن بود که حتی از شهرستان های مجاور هم در این مراسم حضور پیدا کردند.

طالبی یادآور شد: در این مراسم همایش پیاده‌روی خانوادگی با جوایز بسیار نفیس، بازارچه فروش و غرفه های نمایشگاهی با تولیدات کارآفرینان و تولیدکنندگان بخش بلده، بازی های بومی محلی به جهت حفظ آیین و سنت‌ها، پخت آش و نان محلی از جمله آیتم های این مراسم بود.

بخشدار بلده ابراز امیدواری کرد: ان شاالله با مشارکت و همتی که در همه دست اندرکاران بخش و مجموعه هایی که در روستا وجود دارد، بتوانیم این برنامه ها و مراسم ها که موجب نشاط و شادی مردم منطقه می شود را استمرار ببخشیم.