به گزارش برترین خبر؛ بیژن پولادی فرماندار شهرستان نور در حاشیه این بازدید گفت: مجموعه ورزشی تیم مهرگان نور با غیرت بازی کردند و به لیگ برتر راه یافتند.

وی افزود: سالن امام خمینی (ره) نور توسط مجموعه مهرگان تا این لحظه به مبلغ ۳۵ میلیارد تومان بازسازی را انجام داده است.

فرماندار شهرستان نور گفت: این سالن با چنین برنامه ریزی و اجرای هدفمند و استانداردی برای برگزاری مسابقات والیبال و توپی در استان مازندران آماده خواهد شد در حالی که خیلی از شهرستان های بزرگ چنین ظرفیتی را ندارند.

وی ادامه داد: حضور ورزشکاران دیگر استان ها و تیم های ملی باید پیوست چندجانبه فرهنگی، اقتصادی داشته باشد چرا که باعث رونق اقتصادی شهرستان نیز خواهد شد.

فرماندار شهرستان نور تاکید کرد: هنگام برگزاری مسابقات تمهیدات لازم در شورای تأمین در خصوص امنیت تیم ها و دیگر مسائل اندیشیده خواهد شد تا بخوبی بتوانیم شهرستان نور را بیشتر از آنچه که هست به جامعه پیرامونی نشان دهیم.

شریفی رییس هیئت والیبال شهرستان نور و سرپرست تیم مهرگان با اشاره به اینکه مهرگان تنها تیم شرکت کننده در سوپرلیگ کشور است باید تمامی چک لیست ها در سالن امام خمینی(ره) نور رعایت می شد که طی ۵۸ روز به مرحله ای رسانده شده است.

وی افزود: تمامی رختکن های تیم میزبان و مهمان، دوپینگ، نشست خبری، بدنسازی، سرپرست و ناظرین و داوران و غیره تعبیه شده است.

شریفی افزود: ۲ شهریور قرعه کشی مسابقات والیبال آغاز و ۶ مهر اولین بازی در همین سالن امام خمینی(ره) برگزار می شود.

رییس هیئت والیبال شهرستان نور یادآور شد : سالن امام خمینی(ره) نور از سال ۷۳ تا کنون برای آن هزینه ای نشد.سیستم های گرمایشی، سرمایشی، تهویه، سقف، سرویس بهداشتی و کفپوش و غیره بر اساس استانداردها انجام می شود.

وی در پایان از خانواده مهندس راودمند نهایت همکاری را در مسابقات و این سالن کردند تشکر کرد.