به گزارش برترین خبر ، مطالعات انجام شده نشان از تاثیر بسیار زیاد تغذیه صحیح درمیزان قدرت یادگیری افراد، خصوصا دانش‌آموزان دارد به‌ طوری که کارشناسان و صاحب‌نظران معتقد هستند که نخوردن صبحانه اثرات منفی مشهودی بر میزان یادگیری افراد دارد.

رئیس آموزش پرورش نور احمد گرجی اظهار کرد: صبحانه نقش بسیار موثری در یادگیری دانش آموزان ایفا می کند و دانش آموزان باید از همه گروههای هرم غذایی استفاده کنند که عسل یکی از بهترین گزینه ها برای رشد جسم و فکر دانش آموزان است.

وی افزود: برای داشتن جامعه ای سالم و پویا باید به تغدیه صحیح در صبحانه توجه ویژه ای داشت که مجتبی ایزدی رئیس هیات مدیره انجمن صنفی کارفرمایی پرورش دهندگان زنبوردر استان مازندران با قبول برگزاری مراسم صبحانه عسلی و ترویج فرهنگ تغذیه سالم در مدارس موافقت نمودند و برای اولین بار این طرح دردبیرستان تیزهوشان استعداد های درخشان شهید بهشتی شهرستان نور اجرایی شد.

مدیردبیرستان استعدادهای درخشان شهرستان نور سید مرتضی حسینی اظهار کرد: برگزاری مراسم در جهت داشتن یک روز شاد با صبحانه عسلی با هدف شروع تغذیه سالم در مدارس و دادن آگاهی به دانش آموزان و اهمیت نقش صبحانه در یادگیری دروس بوده است.

وی در ادامه افزود: محبت و ارادت به ائمه اطهار(ع) و امام حسین (ع ) ویاران با وفایش سبب سعادت دنیوی و اخروی انسان‌ها و ترویج فرهنگ کمک به بازسازی عتبات عالیات مبین ارادت آنان به این ساحت قدسی است که به صورت نمادین اجرا شد.

در ادامه مراسم از حمید رضا اقبالی، بابک نائیج حقیقی، علیرضا رستم پور، پوریا خاکپور، امیرحسین حسین زاده که در المپیاد بین المللی پایا رتبه نخست را کسب نمودند تقدیر به عمل آمد.

2

4

5

6

7

3