استانها » مازندران
کد خبر : 12853
یکشنبه - 29 شهریور 1399 - 21:32
در آستانه چهل‌مین سال‌روز گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس صادر شد

بیانیه هیات رییسه دانشگاه مازندران در گرامی‌داشت هشت سال دفاع مقدس

در آستانه فرا رسیدن چهلمین سالروز گرامی داشت هفته دفاع مقدس، هیات رییسه دانشگاه مازندران با صدور پیامی، یاد و خاطره ایثارگری‌ها و رشادت‌های دلاورمردان پیشانی بلند هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

بیانیه هیات رییسه دانشگاه مازندران در گرامی‌داشت هشت سال دفاع مقدس
     متن پیام هیات رییسه دانشگاه مازندران بدین شرح می‌باشد:

 

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

هفته دفاع مقدس، باشکوه‌ترین نماد تاریخ حماسی‌ ملت ایران است که خاطرات رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های آن سالیان سال در اذهان آیندگان به یادگار خواهد ‌ماند.

گذشت زمان به درستی و حقیقت، شهادت خواهد داد که دلاوری‌ها و ایثار مردمان این سرزمین کهن اسلامی با تبعیت و الگوگرفتن از نهضت عظیم و باشکوه عاشورا و پیروی محض از ولایت، هم‌بستگی و یک‌پارچگی ملت بزرگ ایران را مقابل دیدگان جهانیان به تصویر کشید.

روایت هشت سال دفاع مقدس، مقاومت و مظلومیت ملتی که قله‌های بلند ایثار و حماسه و شرف را در راه دفاع از کیان مکتب، انقلاب و میهن اسلامی خویش در نوردیده است، حکایت ماندگار دلاوری شهیدان و شاهدانی است که با خون خود سطر سطر تاریخ دفاع از مرز و بوم اسلامی را به رشته تحریر در آوردند.

هفته دفاع مقدس، نمادی بی‌نظیر از ماندگارترین افتخارات ایرانیان سرافراز در دفاع از کیان این مرز و بوم است. روزهایی که بی‌تردید، فرصت ارزشمندی است برای بازخوانی خاطرات و حماسه‌های دلیرمردان و شیر زنانی که در جبهه‌های حق علیه باطل عزت و غرور را برای ما به ارمغان آوردند.

هیات رییسه دانشگاه مازندران، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل(ره) و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را به ملت شریف ایران و به ویژه دانشگاهیان عزیز تبریک گفته و برای همگان از خداوند منان، توفیق تداوم خدمت‌رسانی و پیروی از آرمان‌های بزرگ شهیدان را تحت توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) مسالت دارد.

هیات رییسه دانشگاه مازندران