استانها » مازندران » نور
کد خبر : 26431
جمعه - 25 شهریور 1402 - 19:57
فرماندار شهرستان نور؛

تا حصول نتیجه، پیگیر مصوبات خواهیم بود

فرماندار شهرستان نور در نشست با دهیاران و روسای شورای اسلامی روستاها در آستانه امام زاده عباس روستای نج گفت:استاندار مازندران برای رفع مشکلات بخش بلده دستورات لازم را به مدیران کل صادر کرد و ما تا حصول نتیجه، پیگیر مصوبات خواهیم بود.

تا حصول نتیجه، پیگیر مصوبات خواهیم بود

خبرنگار و عکاس برترین خبر، زینب تذکاری سالم

به گزارش برترین خبر ، بیژن پولادی فرماندار شهرستان نور در نشست با دهیاران و روسای شورای اسلامی روستاها در روستای نج اظهار کرد: توسعه و سرعتی که مسیر حرکت در دو سال اخیر در شهرستان نور و استان مازندران با قالب خاص رو به جلو به سمت پیشرفت در حال حرکت است.

وی گفت: مسیر توسعه ای که در مازندران توسط استاندار مازندران ریل گذاری شده قطع به یقین حرکت رو به جلو، و آن چیزی که به عنوان یک استان ملی زیبنده مازندران است را خواهیم دید.

فرماندار شهرستان نور خاطر نشان کرد: زیربنا، اقتصاد دریا محور، ارتباط با کشورهای حاشیه دریای خزر، ارتباط با کشورهای عربی خلیج فارس در حوزه گردشگری، اقتصاد و تقویت ۵۰۰ روستا از جمله اقداماتی است که توسط استاندار مازندران صورت گرفته که در آینده نزدیک در حوزه پیشرفت به فرمایش رهبر معظم انقلاب به قله خواهیم رسید.

پولادی گفت: استاندار مازندران برای رفع مشکلات بخش بلده دستورات لازم را به مدیران کل صادر کرد و ما تا پایان رسیدن به نتیجه پیگیری خواهیم کرد.

فرماندار شهرستان نور خطاب به بخشدار به عنوان نماینده عالی دولت و شوراها و دهیاران خواست تا مطالبه گری و با جدیت پیگیر باشند تا قول ها به ثمر برسد و در حد نوشتن نماند که زیبنده دولت نیست.

وی با اشاره به اینکه ادارات کل استان مازندران نویدهای خوبی دادند، یادآور شد: امیدواریم در خصوص مطالبات حوزه دستگاه های خدمات رسان و تولیدات کشاورزی و تسهیلات به نتیجه بسیار مطلوب برسیم

مدیرمسئول: هادی جوزن