به گزارش برترین خبر، دکتر محمدی رییس بیمارستان امام خمینی نور با اشاره به اینکه کار خیرین بسیار ارزشمند است و ما نمی‌توانیم جبران زحمات این عزیزان را داشته باشیم، گفت: تنها بیمارستان شهرستان نور با قدمتی بیش از ۵۰ سال به جمعیت حدود ۱۳۰ هزار نفری خدمات درمانی می دهد.

وی با بیان اینکه هر چقدر نگاه کاملتری به بیمارستان داشته باشیم نفعش را همه با هم خواهیم برد، افزود: بیمارستان امام خمینی نور در سال حدود ۱۴۰ هزار بیمار را ویزیت، ۱۰ هزار بستری و ۴۵۰۰ عمل جراحی را انجام می دهد.

دکتر محمدی ادامه داد: حدود ۹۵ درصد کل عمل های استان انجام می‌شود را این بیمارستان نیز انجام می دهد تنها بعضی از عمل هایی که بسیار ریز هست به دلیل نداشتن میکروسکوپ انجام نمی شود.

وی خاطرنشان کرد: بیمارستان امام خمینی نور عمل های جراحی مغز و اعصاب،عمومی، ارتوپدی، اورولوژی، چشم، زنان و زایمان و لیزری و ….انجام می شود.

رییس بیمارستان امام خمینی نور تاکید کرد: علیرغم تمامی کمبودها و امکانات‌ اما نیروهای جوان، فعال و علاقه مند در این بیمارستان مشغول خدمات رسانی به بیماران هستند.

وی یادآور شد: خوشبختانه با کمک خیرین و خرید تجهیزات مدرن تر در این بیمارستان، مدت زمان عمل های جراحی کوتاه تر شده است.

دکتر محمدی بیان کرد: در نظر داریم با کمک خیرین بزرگوار اتاق عمل جراحی مغز اعصاب را به میکروسکوپ که حدود ۵ میلیارد تومان است تجهیز کنیم تا بتوانیم تمام عمل های جراحی مغز حتی تومورهای ریز را انجام دهیم.

وی افزود: در سال گذشته با کمک خیرین بیش از۵ میلیارد تومان کمک های مردمی در حوزه ساخت و خرید اندوسکوپی، کولونوسکوپی، اکوکاردیوگرافی، ست اتاق عمل داشتیم.

وی با اشاره به اینکه بیمارستان امام خمینی نور در قسمت فوتوتراپی نوزادان به دلیل قدیمی بودن دستگاه دچار مشکل بود، تصریح کرد: خوشبختانه با کمک خانواده خیر بزرگوار هاشمی به نیت مادر مرحومشان دو دستگاه فوتوتراپی ال ای دی پیشرفته نوزدان را خریداری و در حال استفاده است.

دکتر محمدی ادامه داد: با کمک خیر بزرگوار خانم بالی به نیت پدر و مادر مرحومشان بیش از ۵ دستگاه مانیتورینگ برای بیمارستان تهیه شد که در اتاق عمل، ریکاوری، اورژانس‌ و …برای بیماران در حال استفاده است.

رییس بیمارستان امام خمینی نور ادامه داد: سال گذشته در جشن گلریزان خیر بزرگوار آقای درخشانی حدود ۲ میلیارد تومان برای ساخت ای سی یو ۲ کمک کردند.

وی یادآور شد: ساخت انبار دارو تجهیزات قسمتی از درآمد بیمارستان، دانشگاه علوم پزشکی مازندران و کمک شخص رییس دانشگاه و بیش از یک میلیارد تومان توسط خیر بزرگوار آقای خطیب در حال ساخت است که امیدواریم تا یکماه به اتمام برسد.

دکتر محمدی خاطرنشان کرد: بیمارستان امام خمینی نور به تجهیزاتی چون میکروسکوپ عمل جراحی مغز و اعصاب و به ارزش ۵ میلیارد تومان، ویدئو لارنگوسکوپ به ارزش ۱۸۰ میلیون تومان، رادیولوژی پرتابل به قیمت ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، مانیتورینگ و مایحتاج هایی چون تلویزیون، یخچال و کولر نیاز دارد.