به گزارش اختصاصی برترین خبر ، بیژن پولادی بخشدار چمستان در گفت وگو با خبرنگار برترین خبر گزارشی از عملکرد خود طی یک هفته را تشریح کرد.

 

اقدامات انجام شده بدین شرح است: جلسه کمیسیون ماده ۹۹ با حضور اعضای جلسه بررسی ۸۰ پرونده بخش چمستان جهت تسریع و تعیین تکلیف برگزار شد که لازم به ذکر است این جلسه قبلا در استانداری برگزار می‌شد که با پیگیری‌های صورت گرفته جهت تسریع و سرعت بخشیدن به روند کار در محل بخشداری برگزار می شود.

 

گشتی گیر چمستانی محسن ابراهیمی نائب قهرمان رشته سومو در روسیه با اهدا لوح و کارت هدیه توسط بخشدار چمستان تجلیل شد.

 

همچنین بررسی و حل مشکلات مردم بخش چمستان در ملاقات های روزانه نیز انجام می شود.

 

مراسم سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با سخنرانی بخشدار چمستان در دهستان لاویج  انجام شد که در حاشیه مراسم پیگیری مطالبات مردمی اهالی خونگرم لاویج نیز صورت پذیرفت.

 

با پیگیری های مداوم بخشدار با مشارکت بنیاد مسکن و دهیاری پروژه آسفالت روستای سنگچالک در فاز اول به اتمام رسید.

 

همچنین فاز اول پروژه آسفالت روستای کرچی لاویج با پیگیری مستمر و بدون هزینه برای دهیاری و اهالی با همکاری بنیاد مسکن نیز انجام شده است.

 

پیگیریهای مطالبات مردمی و پروژه‌ های بخش چمستان در برنامه میز خدمت استاندار محترم در مصلی شهرستان نور توسط بخشدار چمستان نیز صورت گرفته شد.

 

مانور جمع آوری زباله در تمامی محورهای اصلی و فرعی بخش چمستان با همکاری و همراهی دهیاران بخش اجرا شد.

 

گفتنی بخشدار ساعی و پرتلاش چمستان در مدتی کوتاه تمام همت خود را برای مردم چمستان گماشته تا این بخش بیشتر از گذشته در مسیر توسعه و بالندگی قرار بگیرد.

 

خبرنگار: زینب تذکاری