به گزارش برترین خبر ، میثاقی رییس شورای اسلامی شهر چمستان در در حاشیه میزخدمت در گفت‌و گو با خبرنگاران گفت: این دوره شورای شهر توانست هر ساله برنامه چهره به چهره و میز خدمت در مساجد محلات چمستان برگزار کند، گفت: در راستای برگزاری میزخدمت از نزدیک مشکلات مردم لمس و در اسرع وقت در جهت رفع آنان اقدام شد.

وی در جهت اقدامات انجام شده افزود: پلاک و نصب کدپستی، احداث پارک، آسفالت کل محدوده شهری، پیاده رو سازی و حل مشکلات آب شهری و برق و ….از جمله اقدامات بوده است.

میثاقی یادآور شد: با توجه به قول هایی که به مردم دادیم در زمان باقی مانده از عمر این دوره شورای اسلامی شهر بقیه کارها انجام خواهد شد.

کیانی عضو شورای اسلامی شهر چمستان در حاشیه میزخدمت در گفت‌و گو با خبرنگاران گفت: پارک جنگلی کشپل یکی از دغدغه‌های اصلی ما است چرا که سرمایه گذاری که برنده مناقصه شده هیچ کاری را تاکنون برای مردم این شهر انجام ندده است و از نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان نور و خصوصا منابع طبیعی می‌خواهیم تا هر چه سریعتر پیگیری های لازم را انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه در محدوده شهری اتفاق های خوبی رخ داده است و تا یک ماه آینده افتتاح یک پارک را خواهیم داشت، افزود: کنارگذر ۲۴ متری به مرحله ای رسیده است که می تواند بار ترافیکی شهر را کم کند.

عضو شورای اسلامی شهر چمستان خاطرنشان کرد: در محدوده شهری اتفاق های خوبی رخ داده و تا پایان سال هیج کوچه خاکی نخواهیم داشت.