به گزارش برترین خبر ، بار دیگر حماسه ای دیگر با حضور دانش آموزان و فرهنگیان فهیم و با بصیرت شهرستان نور همنوا با دانش آموزان و فرهنگیان عزیز سراسر میهن عزیز در راهپیمایی سیزده آبان روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی رقم خورد.

دانش آموزان و فرهنگیان نوری در جمع مسئولین شهرستان با شرکت در راهپیمایی سیزده آبان یاد و خاطره ی دلاوری ها و جان نثاری های دانش آموزان و دانشجویان سال های اول انقلاب را با شعار های دشمن شکن و استکبار ستیز خود در اذهان زنده نمودند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی پر شور و شعور در مسیر با شعار های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل پیمودند ، احمد گرجی در حاشیه راهپیمایی گفت :دانش آموزان عزیز پیرو آن امامی هستند که در تایید دانش آموزان و دانشجویان فاتح لانه جاسوسی آمریکا فرمود شما انقلاب دیگری را آفریدید.

وی گفت : سیزده آبان منشا آن از سال چهل و دو می باشد که امام با افشاگری قرارداد  ننگین کاپیتالاسیون در مقابل استکبار جهانی ایستاد.

گرجی گفت : روحیه استکبار ستیزی که امام در ملت بزرگ ایران ایجاد کرد  باید در تمامی دوران زنده بماند و هرچه فریاد داریم بر سر آمریکا و دشمنان قسم خورده ی این ملت بکشیم.

وی گفت : دانش آموزان باید با علم و دانش خود  در راه کسب علم و دانش دشمن را به زانو در آورند.

گرجی در پایان خاطر نشان کرد: کاروان  (راهیان نور)  دانش آموزان پسر،تعداد ۱۶۰ نفر با هدف بازدید و تجدید میثاق با آرمان های شهدا به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.