به گزارش برترین خبر، بهرام کلوانی در آئین تجلیل از خبرنگاران با اشاره به اینکه قلم نه در حصار زمان می‌ماند و نه در حصار مکان، چرا که از جنس اندیشه و شعور است، گفت: روز خبرنگار روز پاسداشت تلاش های بی وقفه انسان های وارسته ای است که با سلاح قلم خود در سرزمین آگاهی گام می نهند و برای اطلاع رسانی دقیق و شفاف تلاش می کنند.

وی ادامه داد: بنده معتقدم باید در این روز مقدس از خبرنگارانی یاد کنیم که مسئولیت حرفه‌ای و شرافت قلم خود را با هیچ چیزی معامله نکرده و به راستی که اینان شایسته بهترین تکریم‌ها هستند.

رییس هیات ورزش های همگانی شهرستان نور افزود: نقش برجسته‌ خبرنگاران را در امر اطلاع‌رسانی رویدادهای ورزشی نمایان است و امیدوارم حمایت از این قشر زحمتکش منجر به اعتلا و توسعه ورزش این مرز و بوم گردد.

کلوانی هدف اصلی هیات ورزش‌های همگانی ایجاد شور و نشاط در بین آحاد جامعه بخصوص قشر جوانان دانست و افزود: هیات ورزش‌های همگانی شهرستان نور بالغ بر ۵۴ کمیته دارد و حدود بیست و اندی جشنواره فرهنگی ورزشی در حوزه پیاده روی ،جشنواره کودکان،گردشگری ورزشی، ورزش در طبیعت، بازی‌های فکری، ورزش ادارات، ورزش دانش آموزی، ورزش دانشجویی، ورزش‌های روزانه ورزش صبحگاهی و طرح ملی ورزش و مردم و رایگان سازی ورزش در حال برگزاری است.

وی یادآور شد: همچنین این هیات سه دوره کلاسهای آموزشی مربیگری درجه ۳ در سطح شهرستان نور برگزار کرد که قبلا این کلاسها در ساری و قائم شهر یا آمل برگزار می شد.

رییس هیات ورزش های همگانی شهرستان نور با بیان اینکه چهارمین دوره مربیگری درجه ۳ رو هم در مراحل ثبت نام هستیم، گفت: روابط‌عمومی هیات های ورزشی شهرستان نور توسط مسئول روابط عمومی این هیات توانست به رتبه برتر دست یابد.

کلوانی گفت: کمیته مینی فوتبال هیات ورزش های همگانی هم سه دوره مسابقات مینی فوتبال را در سطح شهرستان نور برگزار کرد و در حال حاضر هم میزبان مسابقات لیگ کشوری در آینده نزدیک با نام پرسپولیس خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه ثبت نام فوتبال گل کوچک یا فوتبال خیابانی هم انجام شد، گفت:  بزودی این مسابقات مهیج هم در سطح شهرستان نور برگزار خواهد شد.همچنین سه دوره مسابقات ثبت رکورد جهانی رو هم در سطح شهرستان نور برگزار شد که آرش رنجکش در رشته کایاک و جمشیدی در حرکت پلانک مهار لاستیک لودر را شامل می شد.

 

رییس هیات ورزش های همگانی شهرستان نور بیان کرد: بالغ بر بیست تفاهم نامه هم با شهرداری‌ها و بخشداری ها و آموزش و پرورش نهادهای دولتی و خصوصی همچنین ندامتگاه شهرستان نور جهت توسعه و ترویج فرهنگ ورزش همگانی منعقد شد و همچنین سه دفتر مربوط به هیات ورزش‌های همگانی در شهرهای نور و چمستان و بلده با همت والای فرمانداری شهرداری و بخشداریهای شهرهای مذکور افتتاح و هم اکنون در شرف رایزنی و اختصاص دفتر در شهرهای رویان و ایزدشهر هستیم.

کلوانی با اشاره به اینکه با همت مسئولین و اعضای پرتلاش هیات سه رویداد ورزشی در شهرستان نور برگزار می شود گفت: ” همایش و جشنواره فرهنگی ورزشی ویژه کودکان”(پدربزرگها با نوه ها و مادر بزرگها با نوه ها) در ساحل زیبای شهرستان نور همراه با جوایز ارزنده به همت کمیته توسعه ورزش و فعالیت بدنی کودکان هیات ورزش‌های همگانی شهرستان نور و ” همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی و جشنواره فرهنگی ورزشی و جش خرمن ” به همت اعضای محترم هیات ورزش‌های همگانی با همکاری شهرداری، بخشداری، دهیاری و مردم ورزش دوست بخش بلده و مردم با صفای روستای بردون همرا با جوایز ارزنده و” همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی” بصورت ویژه در سطح شهرستان نور پایتخت ساحلی همراه با جوایز ارزنده در برنامه های آتی این هیات قرار دارد.