به گزارش برترین خبر، مهندس رضا کاظمی مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان نور ضمن تبریک هفته دولت گفت: این نهاد در راستای آبادانی روستاها بویژه اجرای طرح هادی، اعطای تسهیلات بهسازی، سندار کردن املاک روستا، اجرای آسفالت در روستاها از محل قیر رایگان و مصرفی در سال اخیر را انقلابی در جهت توسعه روستاها انجام داده است.

وی گفت: این فعالیت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تنها گوشه‌ای از تلاش‌های شبانه روزی برای توسعه شهر‌ها و روستا‌های شهرستان نور است و این خدمت همچنان ادامه دارد.

مهندس کاظمی در ادامه پروژه های هفته دولت ۱۴۰۳ را به شرح زیر بیان کرد

طرح هادی روستای بوته‌ده چمستان با آسفالتی به طول ۱۰۰۰ و عرض ۸ متر به مدت ۳۵ روز و ایجاد اشتغال ۱۰ نفر با اعتبار ۴۵ میلیارد ریال که ۱۶ میلیارد توسط بنیاد و ۲۹ میلیارد ریال توسط دهیاری روستای انجام شده است .

طرح هادی روستای اناده چمستان با آسفالتی به طول ۸۰۰ و عرض ۱۰ متر به مدت ۳۰ روز و ایجاد اشتغال ۱۰ نفر با اعتبار ۴۱ میلیارد ریال که ۲۱ میلیارد توسط بنیاد و ۲۰ میلیارد ریال توسط دهیاری روستای انجام شده است.

طرح هادی روستای وازسفلی چمستان با آسفالتی به طول ۶۰۰ و عرض ۱۰ متر به مدت ۳۵ روز و ایجاد اشتغال ۱۵ نفر با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال که ۱۲ میلیارد توسط بنیاد و ۲۸ میلیارد ریال توسط دهیاری روستای انجام شده است .

طرح هادی روستای جوربند چمستان با آسفالتی به طول ۵۰۰ و عرض ۸ متر به مدت ۲۰ روز و ایجاد اشتغال ۱۰ نفر با اعتبار ۱۶ میلیارد ریال که ۶ میلیارد توسط بنیاد و ۱۰ میلیارد ریال توسط دهیاری روستای انجام شده است

طرح هادی روستای سنگینده چمستان با آسفالتی به طول ۲۵۰ و عرض ۱۰ متر به مدت ۳۰ روز و ایجاد اشتغال ۱۰ نفر با اعتبار ۱۴ میلیارد ریال که ۴ میلیارد توسط بنیاد و ۱۰ میلیارد ریال توسط دهیاری روستای انجام شده است.

طرح هادی روستای افراسیابکلا بخش مرکزی با آسفالتی به طول ۳۵۰ و عرض ۹ متر به مدت ۳۵ روز و ایجاد اشتغال ۱۰ نفر با اعتبار ۱۴ میلیارد ریال که ۴ میلیارد توسط بنیاد و ۱۰ میلیارد ریال توسط دهیاری روستای انجام شده است.

طرح هادی روستای عباسا بخش مرکزی با آسفالتی به طول ۳۵۰ و عرض ۱۱ متر به مدت ۳۰ روز و ایجاد اشتغال ۱۰ نفر با اعتبار ۲۱ میلیارد ریال که ۵ میلیارد توسط بنیاد و ۱۶ میلیارد ریال توسط دهیاری روستای انجام شده است.

طرح هادی روستای توسکا بخش مرکزی با آسفالتی به طول ۷۰۰ و عرض ۸ متر به مدت ۳۵ روز و ایجاد اشتغال ۱۵ نفر با اعتبار ۲۹ میلیارد ریال که ۹ میلیارد توسط بنیاد و ۲۰ میلیارد ریال توسط دهیاری روستای انجام شده است.

طرح هادی روستای کمربن بخش بلده با آسفالتی به طول ۵۵۰ و عرض ۵ متر به مدت ۲۵ روز و ایجاد اشتغال ۱۰ نفر با اعتبار ۱۳۵۰۰ میلیارد ریال که ۱۰ میلیارد توسط بنیاد و ۳۵۰۰ میلیارد ریال توسط دهیاری روستای انجام شده است.