به گزارش برترین خبر ، سیدمحمود میرفیضی در جمع خبرنگاران اظهار کرد:در پی کسب خبری مبنی بر احتکار انواع لوازم ساختمانی و گرمایشی توسط فردی در شهرستان بابلسر، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان قرار گرفت .

وی تصریح کرد: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه ماموران اداره مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی بابلسر موفق به شناسایی محل دپوی اموال احتکاری شدند .

میرفیضی، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی قضائی، ماموران در بازرسی از محل دپوی اموال، انواع لوازم ساختمانی و گرمایشی ایرانی و خارجی به ارزش یک میلیارد ریال را کشف کردند .

این مقام ارشد انتظامی استان مازندران از پلمپ محل نگهداری کالاهای احتکار شده خبر داد و خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد .

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به این که هدف احتکار منفعت طلبی و سو استفاده از نیاز مصرف کنندگان ارزاق و سایر نیازمندی های عمومی است، گفت: احتکار از جرائم عمدی است که نه تنها باعث اختلال در چرخه اقصتادی و تولیدی کشور می شود بلکه موجب کاهش قدرت خرید مردم می شود .

میر فیضی با اشاره به عزم راسخ پلیس در برخورد با اخلالگران در نظام اقتصادی کشور یادآور شد: در صورت شناسایی محتکران و عاملان ایجاد ناامنی در نظام اقتصادی جامعه، مراتب را به مرجع قضائی و انتظامی اطلاع دهند .