به گزارش برترین خبر ، در حاشیه این مراسم مهران حسنی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان مازندران در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار برترین خبر، اظهار کرد: مجمتمع گردشگری دشت نور یکی از واحد ها با تنوع خدماتی که در آن ارائه می شود یک مجموعه گردشگری سلامت تلقی می شود.

وی با اشاره به اینکه مجتمع گردشگری دشت نور دارای امکانات سلامت محور با رویکرد تندرستی است، تصریح کرد: معمولا افراد برای تمدد اعصاب و دور شدن از زندگی ماشینی به دنبال مکانی برای آرامش هستند و اگر مجموعه ای چنین خدماتی را درراستای تندرستی ارائه دهد مطمئنا مورد پسند خیلی از گردشگران قرار خواهد گرفت.

حسنی خاطرنشان کرد: مجتمع گردشگری دشت نور با ظرفیت هایی چون پیاده روی ، دوچرخه سواری، اسب سواری، تنیس ،بدنسازی و غیره انواع خدمات را با تنوع بسیار زیاد در راستای سلامتی به گردشگران می دهد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان مازندران افزود: هر چه تنوع خدمات در حوزه گردشگری بالاتر رود یقینا گردشگر بیشتری به آن منطقه کشیده خواهد شد.

وی گفت: استان مازندران این روزها علیرغم هزینه های بالای یکی از مقصد گردشگران است و می توان گفت سفر به عنوان یک ضرورت در خانواده ها وجود دارد.

گفتنی است در پایان این مراسم گرجی ،مدیر مجتمع گردشگری دشت نور از رئیس اداره میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی شهرستان نور با اهدای هدیه ای تقدیر کرد.