در حالی که سوت آغاز رقابت های انتخاباتی ریاست جمهوری یازدهم با اعلام اسامی نامزدهای تایید صلاحیت شده از سوی وزارت کشور نواخته شد ، ستادهای انتخاباتی دو نامزد سرشناس ریاست جمهوری روزهای دوشنبه و سه شنبه در ساری راه اندازی شد تا شاهد رقابتی جذاب این دو ضلع ضلع انتخاباتی باشیم .

شنیده ها حکایت از افتتاح ستاد  انتخاباتی محمدباقر قالیباف ، دیگر نامزد سرشناس ریاست جمهوری به عنوان ضلع سوم رقابت ها در استان مازندران تا آخر همین هفته دارد .

روحانی ، پیشتاز در تشکیل ستاد انتخاباتی

دفتر مرکزی ستاد دکتر حسن روحانی با حضور  محسن نریمان رئیس ستاد دکتر روحانی در مازندران در خیابان فرهنگ ساری افتتاح  شد.
این ستاد با یک همایش بزرگ و مردمی همزمان با عید بزرگ مسلمانان ستاد مرکزی آیت اله روحانی کارخود را آغاز کرد.

رییس ستاد روحانی در مازندران گفت: روحانی شخصیت با پرستیژی است که در قد وقامت ریاست جمهوری می تواند نماد شعور ایرانیان وجامعه متمدن ایرانی برای گذار از این وضعیت نابسامان باشد.

محسن نریمان با تاکید براینکه حریفان انتخاباتی را از کارزار انتخاباتی علیرغم مشکلاتی که رو حانی را احاطه کرده است کار ساده ایی نبود اظهار کرد:در انتخابات پیش رو باردیگر نشان خواهیم داد که با رای اکثریتی مشت محکمی بردهن بیگانگان و درونی خواهیم زد.

رییس ستاد روحانی در مازندران افزود:یکی از مشکلات دولت روحانی مسکن مهربود که با اینکه هدف از ساخت مسکن مهر، تامین مسکن ارزان برای بخشی از مردم بود، سه ایراد «عدم مکان یابی»، «نیاز سنجی» و«مخاطب شناسی» را به این مسکن ها وارددانست.

وی همچنین با اشاره به روند ساخت مسکن مهر گفت: مسوولان در ابتدا مکانی برای این پروژه در نظر گرفتند و گفتند حال در این مکان بر اساس نقشه های تهیه شده مسکن ساخته شود؛ اما بایستی زیرساخت فراهم می شد. مثلا اگر شهری برای مردم امروز می سازیم بایستی فضای سبز بیشتری در نظر بگیریم، یا به دسترسی ها و پارکینگ و موارد اینچنینی بیشتر فکر کنیم، اما چونکه ما در دوره سرعت قرار داریم، کیفیت فدای سرعت شد.

نریمان تصریح کرد: مظلومیت روحانی رافقط در یک مورد بگویم. موضوعی در مورد مسکن مهر؛گلبهار شهری است در کنار مشهد که ۳۳ هزارتا از کل ۲۵ هزار را تحویل دادیم و دو دولت قبل فقط ۲هزارتا تحویل داد.

وی به رای بالای دکتر یوسف نژاد نماینده ساری اشاره کرد و افزود:این رای  باعث شد که این نماینده  راه به هیات رییسه یابد و این یعنی گرمای دست شما به منتخبتان قدرت می دهد .

نریمان تاکید کرد: امروز هم دکتر روحانی به رای بالای ما نیاز دارد تا ۴ سال دوم را با قدرت بیشتر کار کند.

وی افزود:این ملت بزرگ دوباره حماسه عظیم می آفرینند ، ملت بصیر ایران با حضور گسترده خود در پای صندوق های رای، بار دیگر دست رد بر سینه دشمنان شرق و غرب می زنند.

نریمان تصریح کرد:خدا را شکر صندوق رای ناموس ملت است و دست اندرکاران نگذارند حتی رقبا تردید داشته باشند ممکن است حقوقشان نادیده گرفته شود.

رییس ستاد روحانی در مازندران با اشاره به سکوی پرتاب سید حسن روحانی گفت:وقتی مردم ساری در سال ۹۲ آن استقبال و حماسه باشکوه را در مسجد جامع ساری آفریدند ستاد روحانی جان تازه ای گرفت و جهش بزرگ ایشان بود.

وی به نبود رسانه و عدم توجه دولت به امررسانه اشاره کرد و افزود:باید هرکدام از حامیان دولت به تنهایی یک رسانه باشند و مظلومیت دولت روحانی را به رخ جهانیان برسانند.

نریمان افزود:اقدامات دولت تدبیر و امید فراوان است. این دولت دلار را ۳۵۷۹ تحویل گرفت و امروز هم همین است. حتی دولت های محبوب هاشمی و خاتمی هم چنین دستاوردی نداشتند.

وی برجام را  خروج ایران از انزوا ذکرکرد و اظهارداشت :آتشی که برجام به جان ترامپ انداخت اقتدار ایران بود.  ایران از ۶قدرت جهانی امضا گرفت و حالا که ترامپ می خواهد زیرش بزند، اروپا نمی گذارد. چون ما از انزوا به قدرت بدل شدیم.

نریمان افزود: خرید بیش از ۱۰۰ فروند از بهترین و امن ترین هواپیماهای دنیا این توافق نادر و باور کردنی بود که در این دولت اتفاق افتاد و هنوز برای عده ای نا مفهوم و باور کردنی نیست.

ستاد رئیسی را مادر شهید دوامی افتتاح کرد

ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مازندران افتتاح شد.

عصر سه شنبه  ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در مازندران با حضور نیروهای مردمی استان و با حضور مادر شهید دوامی  در مرکز مازندران افتتاح شده است.

مراسم افتتاحیه با حضور خانواده‌های شهدا و جانبازان دفاع مقدس و نیروهای مردمی برگزار و مورد استقبال چشمگیر مردم مازندران مواجه شده است.

رئیس ستاد تبلیغات انتخابات رئیسی در مازندران زندگی مردم با جوانان بیکار را نوعی سرطان تعبیر کرد و گفت: این دولت، دولت تعطیلی کارخانه‌ها و قهرمان رکود است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام سیدمحمود نبویان بعد از ظهر امروز در آئین افتتاح ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام سیدابراهیم با اشاره به اینکه روحانی می‌گوید مشکل کشور ما مدیران خارج ندیده و غیرسرمایه‌دار هستند، اظهار کرد: رئیس جمهوری مقام معظم رهبری را هم خارج‌ندیده می‌داند و تأکید می‌کند که مدیر باید سرمایه‌دار باشد.

وی با بیان اینکه در کابینه دولت فعلی مدیرانی با سرمایه هزار میلیارد تومانی کار می‌کنند، افزود: درآمد برخی از وزرا ماهانه یک‌هزار میلیارد تومان است، این چنین مدیرانی می‌توانند به فکر ملت باشند؟

رئیس ستاد تبلیغات انتخابات رئیسی در مازندران زندگی مردم با جوانان بیکار را نوعی سرطان تعبیر کرد و یادآور شد: این دولت، دولت تعطیلی کارخانه‌ها و قهرمان رکود است.

نبویان به بحث ۲۰۳۰ در نظام آموزش و پرورش اشاره کرد و ادامه داد: آقایان اسناد یونسکو را در این زمینه امضا کردند، همان موضوعاتی است که تأکید دارد تا آموزش مسائل جنسی در مدارس آغاز شود.

وی ضمن گله‌مندی از اینکه موضوع پذیرش سند ۲۰۳۰ یونسکو در سیستم نظام تعلیم و تربیت در شورای انقلاب فرهنگی هم مطرح نشد، تصریح کرد: برای تدوین اسناد فعلی در نظام آموزش و پرورش سال‌ها زحمت کشیده شد.

رئیس ستاد تبلیغات انتخابات رئیسی در مازندران با اعلام اینکه در این دولت هیچ تحریمی برداشته نشد، اضافه کرد: ما کمیته امداد اروپائیان شده‌ایم، نفتی که فروخته می‌شود یک دلار هم به کشور برنمی‌گردد و به‌خاطر پولی که بلوکه کردند از ما هزینه هم می‌گیرند.

نبویان نادیده گرفتن جوانان را در این دولت ظلم دانست و بیان کرد: کدام عاقلی برای حل مشکلات به دشمن روی می‌آورد در حالیکه برای احیای کارخانه‌های باید از توان جوانان استفاده شود.

وی با اعلام اینکه انقلاب اسلامی در تمام نقاط جهان نفوذ کرده است، اظهار کرد: کشورهای منطقه مقام معظم رهبری را رهبر خود می‌دانند.

رئیس ستاد تبلیغات انتخابات رئیسی در مازندران تصریح کرد: اسلام سنگر به سنگر را فتح کرده است و دشمن می‌داند که ایران در جهان نفوذ کرده و قصد خشکاندن آنها را دارد.

نبویان با بیان اینکه مدیران غیرانقلابی و غیرمتدین باید حذف شوند، گفت: برای نجات کشور، حفظ ارزش‌های اسلامی و مقابله با بیکاری باید آستین‌ها را بالا بزنیم.

وی به استمرار تحریم از سوی دشمن اشاره کرد و افزود: آنان فکر می‌کنند با لبخند به جان‌کری امنیت را به کشور می‌آورند در حالیکه این قدرت امنیت متعلق به فعالیت حاج قاسم سلیمانی‌هاست.

رئیس ستاد تبلیغات انتخابات رئیسی در مازندران به ایثارگری جوانان در خارج از مرز‌های کشور اشاره کرد و ادامه داد: غیرت جوانان کشور سبب شد تا کسی قدرت نداشته باشد به کشور چپ نگاه کند.

نبویان تهدید آمریکا به جمهوری اسلامی را نوعی ادا برای امتیازگیری دانست و گفت: آنان می‌خواهند به توافق برسند وقتی عراقچی، ظرفیت و روحانی می‌گویند ایران را از فصل هفتم خارج کردیم.

وی تأکید کرد: فصل هفتم بودن معنایش جنگ نیست این فصل ۱۳ ماده دارد ایران ذیل بند ۴۱ است که تصریح دارد در همه موارد تحریم اقتصادی انجام می‌شود اما به هیچ وجه اقدام نظامی صورت نمی‌گیرد.

رئیس ستاد تبلیغات انتخابات رئیسی در مازندران افزود: اگر فصل هفتم را قبول نکنند به ماده ۴۲ که جنگ است وارد می‌شود در حالیکه در قطع‌نامه ۲۰۳۱ که ظریف بعد از برجام امضا کرد، در چند مورد آمده است ایران ذیل فصل هفتم قرار دارد.

نبویان راهکار مقابله با جنگ را تسلیم ندانست و خاطرنشان کرد: راهکار مقابله با دشمن ایستادگی است که حاج قاسم سلیمانی آن را انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه تکلیف شرعی است در این حوزه وارد شویم و با هیچ دولتی دعوا نداریم، ادامه داد: رئیسی چه رأی بیاورد و چه رأی نیاورد ما پیروزیم.

رئیس ستاد تبلیغات انتخابات رئیسی در مازندران احقاق حقوق مردم را وظیفه نیروهای انقلابی دانست و اظهار کرد: وضع کشور، تولیدات و وادادگی بسیار اسفناک است؛ از دین ملت تا جایی که دست ما بر می‌آید دفاع می‌کنیم.

نبویان با اشاره به اینکه آیت‌الله رئیسی به‌دنبال ارزش‌های اسلامی، تابع فرامین رهبری و احقاق حقوق مردم است، افزود: این کاندیدای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در مقام عمل نشان دادند در مبارزه با فتنه، نفاق و مفاسد قاطع هستند.

رئیس ستاد تبلیغات انتخابات رئیسی در مازندران رئیسی را قهرمان مبارزه با تروریست‌ها دانست و تصریح کرد: رئیسی در سال ۸۸ قهرمان مبارزه با فتنه مطرح شد و در بسیاری از محافل سخنران رسمی بود.

نبویان در پایان گفت: ستاد رئیسی در مازندران از طریق خیران اداره می‌شود و فعالان ستاد حق ندارند برای بعد از پیروزی به هیچ فردی قولی دهند./shomalnews