به گزارش برترین خبر؛ مهندس ابوالحسن سالاری فر شهردار نور در آیین معارفه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تقدیر از شهرداران گذشته گفت: شهر نور با توجه به توریست پذیر بودن باید شبانه روزی کار کنیم تا شهری در شان همشهریان و گردشگران داشته باشیم.

 

وی اولین هدف خود را اتمام پروژه های نیمه تمام مطابق ضوابط جاریه، فنی و بهتر و کامل با استفاده از ظرفیت پرسنل شهرداری نور بیان کرد: باید برای اجرای پروژه ها آینده نگری انجام شود تا چند سال آینده شهری زیبا داشته باشیم.

مهندس سالاری فر در خصوص بافت فرسوده شهر نور گفت: شهر نور ۲۰۰ هکتار بافت فرسوده و ناکارآمد وجود دارد و ظرفیت خوبی است که باید به بهترین نحو استفاده کنیم.

شهردار نور با اشاره به اینکه بیشتر از قبل در محله ها اقدامات عملیاتی در حوزه تعریض معابر و هدایت آب های سطحی انجام می دهیم، افزود: شهر نور نیاز به سرمایه گذار دارد و ما هم در راستای قوانین حمایت می‌کنیم و در صورتی که به نفع مردم باشد حتی قوانین را نیز خواهیم کرد.

وی یادآور شد: در خصوص سیما و منظر شهری نیاز است تا کارهای زیربنایی و روبنایی انجام شود تا مردم از قدم زدن در شهر لذت ببرند.

مهندس سالاری فر گفت: قطعا در حوزه شهرسازی تعامل بیشتر با نظام مهندسی انجام می شود تا ساختمان ها با ظاهری بهتر انجام شود.

شهردار نور خاطرنشان کرد: شهرداری علاوه بر عملیات عمرانی در حوزه هنری، اجتماعی و مذهبی هم مسئولیت دارد و جهت ایجاد فضای مناسب برای استفاده بهتر شهروندان طرح ها و برنامه های زیادی در نظر دارد.

 

گفتنی است در این مراسم معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری بر خدمت رسانی به مردم که شاخصه اصلی ارزیابی شهرداری ها است تاکید کرد و گفت: تسریع در پروژه های نیمه کاره،نوسازی بافت‌های فرسوده، حمل و نقل عمومی، توجه به فضای سبز، پیاده رو سازی، جذب سرمایه گذار و ….از جمله اقداماتی است که شهردار نور باید با خرد جمعی در دستورکار خود قرار دهد.