استانها » مازندران » نور
کد خبر : 22111
سه شنبه - 13 دی 1401 - 22:36
اولویت های بخشدار چمستان:

شنیدن صدای مردم و پیگیری مشکلات با حضور در روستاها

بخشدار چمستان که به تازگی بر مسند نشسته است با حضور مستمر خود در روستا سعی در برطرف کردن مشکلات دارد و در این راستا روزانه بازدید ها و سرکشی هایی را از مناطق مختلف چمستان نیز به عمل می آورد.

شنیدن صدای مردم و پیگیری مشکلات با حضور در روستاها

به گزارش اختصاصی برترین خبر ، بیژن پولادی بخشدار چمستان از تمام کوچه‌ ها و خیابان های روستای باغبانکلا بازدید به عمل آورد و ضمن پیگیری طرح هادی دستورات لازم در جهت توسعه عمرانی روستا را صادر کرد.

 وی همچنین در خصوص کمبود پول درعابربانک ها وهمچنین تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج و پیگیری مطالبات مردمی به بانک‌های چمستان سرکشی کرد.

بخشدار چمستان ضمن برگزاری جلسه اولین ستاد در بخشداری و همچنین هفته مقاومت و مراسمات ایام شهادت سردار دلها ، در دفتر امام جمعه چمستان با حضور اعضای ستاد یادواره در خصوص نحوه برگزاری یادواره ۱۴۰شهید بخش چمستان نیز بحث و تبادل نظر انجام داد.

پولادی به همراه فرماندار شهرستان نور، معاون عمرانی فرماندار، مدیران جهاد و برق از مرکز پرورش ماهی روستای انگتادرود بازدید به عمل آوردند و بررسی های لازم در جهت تسریع و حل مشکل برق و رفع موانع تولید و مطالبات مردمی نیز انجام داد.

وی ضمن بازدید از زمین ورزشی روستای اسپی کلا درمسابقات فوتبال جام استانی به میزبانی چمستان نیز حضور یافت.

بخشدار چمستان علاوه برشنیدن مطالبات ورزشکاران و حل مشکل برق و گاز زمین فوتبال،۱۰ میلیون تومان از سوی بخشداری برای خرید پروژکتور نیز کمک کرد.

خبرنگار: زینب تذکاری سالم