به گزارش برترین خبر ، عادل عالیشان افزود : براساس تصمیم گیری و با توجه به مسائل فنی ۶۰ درصد از ظرفیت این ورزشگاه ۱۰ هزار نفری برای حضور تماشاگران این بازی اختصاص یافته است. ‌

وی ادامه داد :‌ فروش بلیط این مسابقه به صورت اینترنتی انجام می شود و فقط افرادی که دارای بلیط هستند می توانند در ورزشگاه وطنی مسابقه را ببینند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران از هواداران این ۲ تیم که بلیط ندارند خواست از حضور در پشت درهای استادیوم و ازدحام در این مکان بپرهیزند.

وی گفت‌:‌ امکان پخش زنده این مسابقه از طریق شبکه های مختلف تلویزیونی فراهم است.

تیم های فوتبال نساجی مازندران و پرسپولیس تهران در آخرین بازی لیگ برتر فوتبال ایران روز پنجشنبه، ‌۲۸ اردیبهشت ماه در ورزشگاه وطنی قائمشهر به مصاف هم می روند که در صورت برد پرسپولیس، جام قهرمانی به سرخ پوشان پایتخت اعطا خواهد شد.

پیش بینی و گمانه زنی ها حاکی از این است که تماشاگران زیادی برای دیدن این مسابقه به قائمشهر، ‌شهر برگزاری این مسابقه حساس و مهم فوتبال کشور بیایند و برای این منظور مسوولان ارشد سیاسی و ورزشی مازندران با برنامه ریزی هایی که انجام داند تلاش کردند تا تمهیدات و تدابیر لازم برای این مسابقه را اتخاذ کنند.

پیشتر نیز معاون اجرایی باشگاه فرهنگی و ورزشی نساجی مازندران در خصوص زمان حضور کاروان تیم های پرسپولیس تهران و نساجی مازندران برای برگزاری آخرین بازی فصل در لیگ برتر فوتبال ایران در استادیوم وطنی قائمشهر گفته بود که این دو تیم چهارشنبه هفته جاری با هواپیمای اختصاصی به فرودگاه شهدای ساری می‌آیند.

از سوی دیگر استادیوم وطنی قائمشهر که جزو استادیوم های قدیمی کشور به شمار می رود با اعتبارات سفر رییس جمهور به تازگی نوسازی شده است موضوعی که کم توجهی به نگهداشت و حفظ آن در بازی پیش رو برای مسوولان ارشد حوزه ورزش و جوانان مازندران یک دغدغه است.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران در مصاحبه اخیر خود از تماشاگرانی که برای بازی تیم های نساجی مازندران و پرسپولیس به این استادیوم می آیند خواست که در حفظ و مراقبت از این فضای ورزشی که متعلق به همه مردم مازندران است ،کوشا باشند.

عادل عالیشان تاکید کرد : برد هریک از این ۲ تیم کشوری ارزشمند و مهم است اما تماشاگران این موضوع را در نظر بگیرند که در حفظ و حراست استادیوم تازه نوسازی شده وطنی بکوشند./ ایرنا