به گزارش برترین خبر ، علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان با اشاره به اینکه مازندران افتخاری برای کشور است، اظهار کرد : مردم مازندران مانند خاک آن حاصلخیز هستند.
وی با اشاره به اینکه ۱۳۳ تیم در لیگ ورزش های مختلف چون نساجی مازندران در فوتبال و رده های نوجوانان و جوانان ، تیم مهرگان در والیبال و تیم کاله در بسکتبال را داریم، خاطرنشان کرد: مازندران در مسابقات آسیایی توانست با ۱۸ مدال شامل۶ طلا، ۶ نقره، ۶ برنز بالاترین مدال ها را کسب کند.همچنین با ۸ نفر به المپیک بیشترین اعزام را مازندران از آن خود کرده است.

رجبی با بیان اینکه مازندران در المپیک با ۴ مدال بیشترین مدال را کسب کرده است، افزود: مازندران در سال گذشته ۳۶۵ مدال آسیایی، جهانی و بین المللی را کسب کرد در حالی که امروز به ازای هر روز ۱/۳ مدال را کسب می کند.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه بیش از ۳ هزار باشگاه در مازندران وجود دارد، ادامه داد: شهرستان نور پتانسیل خیلی خوبی ذر ورزش خصوصا در فوتبال دارد که هم مربی و بازیکن را تحویل جامعه داده است.

رجبی با بیان اینکه وقتی باشگاهی عزم خود را برای رونمایی از لباس تیم عزم خود را جزم می کند،حتما اگر با قدرت شروع کند قطعا موفق خواهد شد، تصریح کرد: ما هم وظیفه داریم کمک کنیم‌ و تصمیم داریم در سال،جدید بیشتر رشته ها خصوصا در فوتبال و رده جوانان و نوجوانان اعتباراتی به هیات ها داده شود تا مسابقات را بدون هزینه برگزار کنند.

وی با اشاره به اینکه مازندران ۵۶ بازیکن فوتبال در لیگ برتر دارد، افزود: اما اشکال ما این است که ورزش مازندران بزرگتر از صنعت مازندران است و به کمک سمن ها و خیرین احتیاج داریم.

مدیر کل ورزش و جوانان یادآور شد: سال گذشته توسط خیرین بیش از ۹۰ میلیارد تومان به ورزش مازندران کمک شده است.

عبدالوحید فیاضی نماینده مردم شهرستان های نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: باید جامعه با نشاط مبتنی بر سلامت و ورزش داشته باشیم.

 

وی افزود: باید همه تلاش را بر این بگذاریم تا به ورزش شهرستان نور کمک کنیم.

فیاضی ادامه داد: رویدادهای خجسته ای در حال شکل گیری است و البته انتظار خود را با وزیر ورزش و جوانان نیز مطرح کردیم.

بیژن پولادی فرماندار شهرستان نور در این آیین با اشاره به اینکه مازندران از کرانه های خزر تا رشته کوه های البرز مردان بزرگی را تربیت کرده است، گفت: شهرستان نور نیز در طول تاریخ تحویل بزرگان و ورزشکاران بنامی را به این مملکت داده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان نور با اشاره به اینکه جوانان و نوجوانان در حوزه ورزش سرآمد هستند، افزود: فوتبالیست های مطرح این شهرستان الگوی جوانان و نوجوانان هستند و قطعا در آینده نزدیک ورزشکاران بنامی در تیم‌های ملی خواهیم داشت.

فرماندار شهرستان نور با بیان اینکه تحولات شگرفی در حوزه کشتی انجام شده است، ادامه داد: تیم والیبال مهرگان نور که به لیگ برتر راه پیدا کرده یکی از افتخارات شهرستان است

وی گفت: برای داشتن مدیر توانمند در تزار جمهوری اسلامی باید در پرورش جوانان که نسل آینده این مملکت، نظام هستند تمام تلاش خود را انجام دهیم.

عباس گرجی مدیرعامل باشگاه شهروند جوان نور با اشاره به اینکه امسال هم مانند سال های گذشته این تیم در رده نونهالان و نوجوانان در لیگ برتر کشور حضور دارد، گفت: تیم شهروند جوان نور در رده های ۱۴ و ۱۵ سال در لیگ برتر استان مازندران نیز حضور دارد.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته تیم نونهالان شهروند جوان نور در ۸ تیم برتر ایران حضور داشت، اظهار کرد: سکوی لیگ برتر کشور در هر دو رده هدف این باشگاه است که امیدواریم با کمک همه بازیکنان و مربیان و کادرفنی به این مهم دست پیدا کنیم.

مدیر عامل باشگاه شهروند جوان نور افزود: در سال های گذشته چند بازیکن تیم شهروند جوان نور به تیم ملی ایران راه یافتند که عرفان خدادایان از این باشگاه هم اکنون در اردوی تیم ملی نوجوانان ایران حضور دارند.