به گزارش برترین خبر ، حجت الاسلام قنبرعلی امام جمعه شهرستان نوردرخطبه دوم نماز عبادی سیاسی جمعه با اشاره به اینکه اربعین تجدید بیعت با حماسه سازان عاشورا است، اظهار کرد: سیدالشهدا(ع) تمامی حرکت انبیاء الهی را تجدید و تکمیل کرده است و در واقع اربعین نماد زنده نگه داشتن خط سرخ حسینی و یاد و خاطره همه شهدا است.

پیاده روی اربعین نمادبزرگترین مبازره با استکبار است

وی با بیان اینکه پیاده روی اربعین یکی از بهترین برنامه ها در دهه آخرماه صفراست، تصریح کرد: مشتاقان حسینی ازنقاط مختلف عالم با مذاهب و فکرهای مختلف درپیاده روی اربعین شرکت می کردند که این حرکت حسینی با عظمت نماد بزرگ ترین مبارزه شرک و کفر و استکبارو مایه تثبیت و استحکام اندیشه دینی و تفکرمکتب شیعه بوده است که امسال به دلیل شرایط خاص کرونا برنامه پیاده روی حذف شده و به فرمایش مقام معظم رهبری تبعیت از ستاد کلی کرونا لازم است وبه همین دلیل عزاداری را در شهر و روستاها و مساجد انجام می دهیم.

امام جمعه شهرستان نوربا اشاره به اینکه ویروس کرونا در فصل پاییز شدت گرفته بررعایت پروتکل های بهداشتی تاکید کرد و در ادامه گفت: درب مساجد در شهرها و تمامی روستاها باید باز و با رعایت پروتکل های بهداشتی نمازجماعت اقامه و عزاداری ها انجام شود.

استکبار جهانی به دنبال زمین گیر کردن انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام احمدی با بیان به اوج رسیدن مبارزه حق و باطل خاطرنشان کرد: استکبار جهانی در سه مقوله جنگ روانی،جنگ اقتصادی و مقابله با پیشرفت و اقتدار کشورایران اسلامی به‌ویژه در فناوری و علم و حوزه های مختلف به دنبال زمین گیر کردن انقلاب و نظام اسلامی است .

وی افزود: وزارت خزانه داری آمریکا و وزارت خارجه آمریکا(سازمان سیاه) در رابطه با جنگ اقتصادی مامورند تا محورهایی که این جنگ را مدیریت کنند.

امام جمعه شهرستان نوربیان کرد: وزارت خزانه داری آمریکا نحوه تحریم بانکی و غیره را جهت به اوج رساندن تحریم ها و فشار همه جانبه مدیریت می کند.

حجت الاسلام احمدی یادآورشد: وزارت خارجه آمریکا به دنبال هم افزایی و همراه کردن کشورهای اروپایی و غیر اروپایی در اعمال تحریم ها و فشارها بر علیه ایران  است.

وی با اشاره به اینکه سازمان اطلاعاتی آمریکا کشف روش های پیچیده دور زدن تحریم ها را برعهده دارد ، تصریح کرد: با توجه به اینکه کشور ایران به نوعی تحریم ها را دور زده است و برای اینکه آمریکایی ها بفهمند که ما چطور واردشدیم،این کار به عهده سازمان سیاه است و البته ناگفته نماند که عده ای در داخل کشور هم حرکت هایی کردند که کار دشمن راحت تر شود.

امام جمعه شهرستان نور افزود: نظام سلطه در راس آن آمریکا با هدف ایجاد اختلال در سیستم اقتصادی کشور، ایجاد ناامیدی در میان مردم،ایجاد فاصله بین مردم و مسئولین و در نهایت تغییر نظام اسلامی راه خود را دنبال می کند.

مولفه اصلی جنگ اقتصادی به صحنه آمدن مردم است

حجت الاسلام احمدی با اشاره به اینکه به صحنه آمدن مردم به عنوان مولفه اصلی در جنگ اقتصادی و مبارزه با استکبار جهانی است ،خاطرنشان کرد:  باور جنگ اقتصادی و کارجهادی با تدبیر و روحیه انقلابی در سایه بصیرت همراه با عمل به تکلیف و امید و مردمی سازی اقتصادراه مقابله با دشمن و به عنوان مولفه اصلی در جنگ اقتصادی و مبارزه با استکبار جهانی است.

وی با بیان اینکه در کنارجنگ اقتصادی باید مواظب جنگ روانی که دشمن در دستور کار قرار داده باشیم،گفت: التهابات بازار ارز و قیمت های خودرو در حقیقت جنگ روانی است و دشمن در حال مدیریت کردن آن است و می طلبد مسئولین امر در مباحث کنترل بازار نظارت بیشتر و مستمررا در دستور کار خود قرار دهند.

استفاده دشمن از پرونده های مختلف در جنگ روانی

امام جمعه شهرستان نور بیان کرد: دشمن در جنگ روانی ازپروندههایی مانند پرونده هسته ای ،پرونده حقوق بشر،پرونده حمایت ایران از تروریسم ،پرونده دفاع از حقوق زنان به عنوان جنگ ترکیبی استفاده می کند.

حجت الاسلام احمدی افزود: افرادی که درمباحث مختلف سیاسی مهارت دارند با استفاده از فضای مجازی می توانند پرونده سازی علیه ایران را خنثی کنند.

وی با بیان اینکه با بیان اینکه با طراحی نقشه و پیوست رسانه ای اقدامات موثر و صحیح ، نباید عقب نشینی کرد،تصریح کرد: ما باید علاوه براجرای احکام اسلامی و حدود الهی با فساد و منکرات مقابله وعدالت قضایی و اجتماعی را اجرا کنیم .

امام جمعه شهرستان نورخاطرنشان کرد: عده ای به دنبال رواج ولنگاری های روانی در مسائل اخلاقی هستند و مطمئنا دستگاه قضا در مقابل آ ن ها بی تفاوت نیست و قطعا برخورد خواهد کرد.

ماهیت پلید سردمداران کفردراولین مناظره انتخاباتی آمریکا آشکارشد

حجت الاسلام احمدی  با اشاره به اینکه ماهیت پلید بزرگان و سردمداران کفردراولین مناظره انتخاباتی آمریکا بین نامزدها آشکار شد، یاداورشد: به تحلیل خود امریکایی ها در این مناظره آبرو و تاریخ کل قدرت نمایی و وضعیت امروزآمریکا درمسائل سیاسی ، اقتصادی، فرهنگی ،جنایت ها، خشونت ها را آشکار کردند.