به گزارش برترین خبر ، احمد مظفری دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران صبح امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر، اظهار کرد: در طی این مدت با اجرای هزار و ۳۹۱ طرح و عملیات بیش از ۳ تن انواع مواد مخدر و روان‌گردان در استان کشف شده است که نسبت به شش ماهه اول سال ۹۸ به مقدار ۳۴ درصد رشد کشفیات داشتیم.

وی افزود: در ۶ ماهه اول سال جاری تعداد ۵ هزار و ۴۵۶ مرد و ۱۸۸ زن در ارتباط با جرائم مواد مخدر در استان دستگیر شدند که از این تعداد ۳ هزار و ۲۶۸ نفر از خرده‌فروشان مواد مخدر و ۲ هزار و ۱۱۷ نفر از افراد معتاد بودند.

مظفری با اشاره به اجرای ۴۰۲ طرح و عملیات در مناطق آلوده و آسیب‌زای استان گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی ۱۸ طرح در استان اجرا شده و به‌منظور کنترل محورهای مواصلاتی نیز ۴۳۶ طرح عملیاتی شده است.

مظفری در پایان بیشترین کشفیات استان را تریاک با بیش از هزار و ۸۰۰ کیلو اعلام و بیان کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و دستگاه‌های امنیتی ، انتظامی و اطلاعاتی در راستای مبارزه فراگیر و قاطع با قاچاق‌چیان و خرده‌فروشان مواد مخدر حضوری فعال و مستمر داشته و با سوداگران مرگ و توزیع‌کنندگان به شدت برخورد خواهند کرد./.fars