به گزارش برترین خبر ، یاسر عباسی با اشاره به اینکه تلاش وافر ورزشکاران برای به اهتزاز در آوردن پرچم مقدس کشورمان قابل تحسین و تقدیر است، اظهار کرد: بی شک همانطور که پرورش و تربیت روح انسان مساله مهمی است، پرورش و تربیت جسم و بدن انسان هم دارای اهمیت است چرا که عقل سالم در جسم و بدن سالم خواهدبود که اهمیت این موضوع را نشان می دهد.

وی با بیان اینکه ورزش همگانی مساله مهمی است، تصریح کرد: همه آحاد مردم برای حفظ سلامتی و نشاط و شادابی خود باید ورزش و نرمش کنند تا همواره جسمی سالم و روحی پرنشاط و شاداب و به دور از امراض داشته باشند.

مشاور عالی حقوقی فدراسیون تنیس روی میز و مدیر برنامه نوشاد و نیما عالمیان خاطرنشان کرد: در مورد ورزش قهرمانی کشور عزیز ما ایران همواره حرفی برای گفتن داشته و دارد، خصوصا شهرستان بابل که المپیکی ترین شهر ایران هست.

عباسی بیان کرد: نوشاد و نیما عالمیان با کمترین امکانات و از تمرین در محل پارکینگ خانه شان به المپیک راه پیدا کردند که البته پدر و عمویشان هم از ملی پوشان سابق پینگ پنگ بودند و زحمات زیادی برای این عزیزان کشیده اند،که باید از آنهاتقدیر و تجلیل کرد‌.

وی ادامه داد: از پتانسیل و قابلیت هایی که شهرستان بابل و استان مازندران دارد و ورزشکاران ملی و المپیکی که در این شهر زندگی می کنند، باید این عزیزان در وهله اول حفظ شوند و مشکلاتشان حل و مرتفع شود، چرا که مدال واقعی خود این عزیزان هستند و حفظ و نگهداری قهرمانی به مراتب سخت تر و مهم تر از رسیدن به قهرمانی و اصل آن است.

مشاور عالی حقوقی فدراسیون تنیس روی میز و مدیر برنامه نوشاد و نیما عالمیان یادآورشد: با توجه به اینکه اکثر این قهرمانان به عنوان الگو شناخته می شوند می توان از آنها برای جذب جوانان و نوجوانان و آحاد مردم در بحث ورزش و سلامتی جامعه استفاده کرد.

عباسی گفت: قطعا این عزیزان دغدغه ها و مشکلاتی دارند، از آنجایی که همه می دانند بودجه ورزشی نسبت به قهرمانان و افتخاراتی که این عزیزان دارند کم است ،بنابراین باید ارگان ها و نهاد های دیگر به کمک اداره ورزش و جوانان بیایند تا بتوان این مشکلات و دغدغه ها که قابل حل و رفع هست، مرتفع شود.