به گزارش برترین خبر؛ کاویانپور رییس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهرستان نور در گفت وگو با خبرنگار برترین خبر گفت: این مسابقه طی دو روز پنجم و ششم مهرماه با حضور ۹۰ شرکت کننده از استان مازندران و حضور افتخاری تعدادی از سنگنوردان نونهال استان‌های گلستان و تهران در گروه های سنی متولدین سال ۹۷ الی ۹۱ صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه شرکت کنندگان در ۸ گروه تقسیم بندی شدند، افزود: روز پنجشنبه پنجم مهر ۳ گروه متولدین ۹۷ و ۹۶ و ۹۵ و در روز جمعه متولدین ۹۴ الی ۹۱ به رقابت پرداختند.

رییس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهرستان نور ادامه داد: در پایان مسابقه هر گروه رده سنی، به همه شرکت کنندگان مدال یادبود و به نفرات برتر مدال و حکم قهرمانی اهدا گردید.

کاویانپور یادآور شد: علاوه بر استقبال پرشور شرکت کنندگان و خانواده ها، حضور مسئولین شهرستانی و استانی و رؤسای هیئت های ورزشی شهرستان نور موجب دلگرمی و حمایت بیشتر از این مسابقه و عوامل اجرا کننده و اعضای هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهرستان نور شد.

لازم به توضیح است در مراسم اختتامیه آقای خانزاد مسئول صعودهای ورزشی هییت استان، علاوه بر ابراز خرسندی از روند مسابقه نونهالان، میزبانی شهرستان نور را از بهترین‌ها در استان مازندران یاد کرد.

در آخر کاویانپور رییس هیئت کوهنوردی نور، از عوامل اجرا کننده برگزاری مسابقه تجلیل و تقدیر به عمل آورد.