به گزارش برترین خبر،  دکتر عباس‌نژاد افزود: نوبت دوم آزمون سراسری سال تحصیلی ۱۴۰۲ در پنج گروه آزمایشی علوم تجربی، علوم ریاضی، علوم انسانی، زبان‌های خارجی و هنر، صبح و عصر روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۴ و ۱۵ تیرماه ۱۴۰۲ هم‌زمان با سراسر کشور در استان مازندران برگزار می‌شود.

       نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه مازندران ادامه داد: داوطلبان می‌توانند از روز یکشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۲ برای دریافت کارت ورود به جلسه به سایت سازمان سنجش مراجعه و کارت خود را دریافت کنند. هم‌چنین در صورت هرگونه مغایرت، بلافاصله به باجه رفع نقص که از روز سه‌شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۲ در سازمان مرکزی دانشگاه مازندران در بابلسر و در سایر شهرهای محل برگزاری آزمون مستقر می‌شود مراجعه نمایند.

       وی با بیان این‌که به همراه داشتن هرگونه لوازم اضافی و ابزارهای الکترونیک اعم از موبایل، ساعت و انگشتر هوشمند، ماشین حساب و … در جلسه آزمون ممنوع می‌باشد، از داوطلبان خواست تا صرفا وسایل مورد نیاز برای آزمون اعم از مداد سیاه نرم پررنگ، پاک‌کن و مدادتراش را به همراه داشته باشند.

       دکتر عباس‌نژاد زمان شروع فرآیند آزمون را در نوبت صبح، ساعت ۸ و در نوبت عصر، ساعت ۱۴  اعلام و تاکید کرد: داوطلبان باید به موقع در جلسه حضور یابند و پس از بسته‌شدن درب محل برگزاری آزمون، امکان ورود داوطلب به حوزه امتحانی وجود نخواهد داشت.

       دبیر ستاد استانی آزمون‌های سراسری تصریح کرد: دانشگاه مازندران به عنوان دانشگاه معین استان و مسوول ستاد استانی آزمون‌های سراسری، مسوولیت نظارت و حفاظت از آزمون‌های استان را برعهده دارد و تمام اهتمام ما بر این است تا با هماهنگی و هم‌افزایی بیش از پیش، آزمون‌ها را در امنیت کامل و با آرامش برگزار نماییم.

        یادآور می‌شود: از امسال با هدف عدالت و کاهش استرس داوطلبان، کنکور سراسری در دو نوبت دی‌ماه ۱۴۰۱ و تیرماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.