به گزارش برترین خبر، اسدی رییس اتاق اصناف شهرستان نور در یادواره شهدای اصناف ضمن خوش آمدگویی به حاضرین گفت: اتاق اصناف، اتحادیه های صنفی شهرستان نور، اداره صمت شهرستان نور، بسیج اصناف شهرستان، اداره بنیاد شهید ما را در اجرای این یادواره یاری کردند که بر دستان پر مهر آنان بوسه میزنم.

رییس اتاق اصناف شهرستان نور افزود: بی تردید زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، رشادت ها و دلاوری های رزمندگان و جانفشانی همه سربازان مدافع سرزمین مقدس جمهوری اسلامی ایران بر کسی پوشیده و پنهان نیست.

وی ادامه داد: آنانی که در دفاع از خاک ایران نیت خالصانه و عمل صادقانه خویش برای رسیدن به ترنم و ریحانه خوش بوی بهشت برین و الی‌الله دریغ نورزیدند و با تاسی از سیره اهل بیت (ع) سرور سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین علیه السلام ایثار کردند.

اسدی گفت: عزت و اقتدار امروز کشور ثمره مجاهدت و ایثارگری و خون پاک شهدای انقلاب اسلامی است.

بیژن پولادی فرماندار شهرستان نور در این یادواره شهدا ضمن خیرمقدم به حاضرین گفت: اصناف در طول تاریخ نقش اثرگذار و بی بدیلی در حوزه های سیاسی و اقتصادی ایفا کردند.

وی به نقش اصناف در پیروزی انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و اظهار کرد: اصناف نقش مهمی را در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی بر عهده دارند.

فرماندار شهرستان نور با اشاره به اینکه تاریخ خدمت رسانی اصناف به قبل از انقلاب باز می گردد و بازار در روند پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس و دیگر صحنه های مهم کشور نیز به خوبی به رسالت خود عمل کرده است، اظهار کرد: هرجا مشکلی برای مردم بوجود آمد اصناف پای کار بودند و در کنار مردم قرار گرفتند تا رفع مشکل شود.

وی خاطرنشان کرد: اصناف مجموعه اقتصادی کشور هستند که بعد از نفت که می توانند در اقتصاد کشور اثرگذار باشند.

فرماندار شهرستان نور یادآور شد: اصناف در جنگ های نیمه سخت، سخت و ترکیبی نقش آفرینی در اقتصاد کشور ایفا کردند.

وی اصناف را به عنوان پیشانی اقتصاد کشور بیان کرد و افزود: امیدواریم با همراهی همیشگی اصناف از این پیچ تاریخی عبور کنیم

در ادامه سردار دکتر غلامرضا حسن پور رییس سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور به سخنرانی پرداخت.

گفتنی است جمعی از مسئولین قبل از شروع یادواره شهدا با حضور در گلزار شهدای نور با خواندن فاتحه با آرمان های امام و شهدا تجدید میثاق کردند.