به گزارش برترین خبر، حجت الاسلام حاجی زاده امام جمعه نور ضمن تبریک ولادت حضرت زینب سلام الله و روز پرستار گفت: نام حضرت زینب(س)با سیدالشهدا (ع) اجین شده است.

وی با اشاره به اینکه نام امام حسین (ع) و حضرت زینب سلام الله علیها با قضیه عاشورا و کربلا و جدانشدنی است،افزود: خداوند عالم برای تک تک ما عاشورایی را قرار داده است که باید بتوانیم درست تصمیم بگیریم.

 

*پیگیر مطالبات پرستاران هستم

بیژن پولادی فرماندار شهرستان نور ضمن تشکر از زحمات پرستاران گفت: نمی توان زحماتی که پرستاران به صورت شبانه روزی متحمل می شوند و ایثاری که از خود نشان می دهند را در یک روز جبران کرد.

وی با اشاره به اینکه پیگیر مطالبات پرستاران هستیم،تصریح کرد: علاوه بر رئیس علوم پزشکی مازندران در جلسه ای که با استاندار در دفتر دکتر عین اللهی برگزار شد، استاندار مازندران وضعیت پرستاران از جمله حقوق و مزایا، معیشت و … را مطالبه کردند که یک سری دستوراتی صادر و در آینده نزدیک آن دستورات ابلاغ خواهد شد.

فرماندار شهرستان نور افزود: با کمک دکتر علیزاده رئیس درمانگاه حضرت زینب(س) دستگاه ” ام آر آی” برای مجموعه بیمارستان خریداری می شود و مجوزات دستگاه “سی ای اسکن “هم بر اساس دستور وزیر بهداشت صادر شد که پیگیری رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) نور را می طلبد.

وی ضمن ابراز تاسف از حادثه غم انگیز درگذشت دو تن از همشهریان در سیلاب اخیر گفت: طی عملکرد خوب دستگاه های امدادی و بخشداری و شهرداری، مجموعه هلال احمر، اورژانس و سایر عزیزان همراه این اتفاق در مدت کوتاه مدیریت و حدود ۱۵۰ نفر نجات یافتند.

*شغل پرستاری از مشاغل سخت و زیان آور است

دکتر مجتبی محمدی رییس بیمارستان امام خمینی (ره) نور ضمن تشکر از زحمات پرستاران و تبریک ولادت با سعادت حضرت زینب سلام الله علیها گفت: امیدواریم در آینده نزدیک سیاست ها به گونه ای شود تا پرستاران بهتر دیده شوند، چرا که با حداقل حقوق و مزایا کارهای پرمشقتی را تحمل می‌کنند و جز شغل های سخت و زیان آور شناخته شده است.

وی تصریح کرد: متاسفانه کمبود نیرو ما را مجبور می کند تا پرستاران بیشتر از توان خود کار کنند و علیرغم تمامی فشارهایی باز هم بی منت و خالصانه خدمت ارائه می کنند

رییس بیمارستان امام خمینی(ره) نور ضمن تشکر از خیرین که همیشه همراه هستند افزود: با کمک این نیک اندیشان به زودی ساختمان ای سی یو ۲ با ۶ تخت ساخته و مشکلات در این حوزه مرتفع خواهد شد.

گفتنی است در آیین از زحمات پرستاران با اهدای لوح تقدیر و شاخه گل تقدیر به عمل آمد

بیمارستان امام خمینی( ره) نور دارای ۱۶۹ پرستار است.