استانها » فرهنگی هنری » مازندران » نور
کد خبر : 25212
یکشنبه - 9 مرداد 1402 - 23:41
با حضور مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی مازندران؛

سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نور معارفه شد

مراسم تکرم و معارفه ریس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نور با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مازندران و معاونین ، فرماندار ، جانشین فرمانده سپاه شهرستان نور و دیگر مسئولین برگزار شد.

سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نور معارفه شد

به گزارش برترین خبر، حجت الاسلام شریف تبار مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی مازندران در جلسه تکریم و معارفه با اشاره به اینکه سازمان تبلیغات اسلامی از برکات معماری معمار کبیر انقلاب امام (ره) است ، اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی یک نهاد عمومی غیردولتی و حلقه اتصال شبکه مردمی با حاکمیت است.

وی با بیان اینکه نشر خوبی ها رویکرد کلی سازمان تبلیغات اسلامی است، تصریح کرد: سازمان تبلیغات اسلامی در تبلیغ، به دنبال تبلیغ گفتمان ساز ضمن توجه به عرصه های مختلف تبلیغ و تبلیغ اصیل و پایدار گذشته، تبیلغ در فضای جدید و نوین جز رویکرد جدید این سازمان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران خاطرنشان کرد: ماموریت های مختلفی برای سازمان تبلیغات اسلامی رقم زده شد تا علاوه بر شبکه سازی مردمی و آموزش، توانمند سازی فعالان در میان مردم را هم انجام دهیم.

حجت الاسلام شریف تبار با اشاره به اینکه مازندران بیش از ۹۰۰ خانه قرآن شهری و روستایی دارد، گفت: ماموریتهای مختلف قرآنی با رویکرد تدبر و تفسیر در قرآن در استان مازندران در حال انجام است که در رمضان امسال فعالیت موسسات قرآنی استان مازندران رتبه یک کشور را کسب کرده است.

وی یادآور شد: در رویکرد جدید سازمان تبلیغات اسلامی بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب به دنبال جامعه پردازی هستیم که باید در مقیاس کوچکتری چون محله فعالیت کنیم و در این راستا طرح محله همدل در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی مازندران ادامه داد: محله همدل به این معنا است که همه اعضای یک محله به فکر آسیب های اجتماعی، محرومیت زدایی و …هستند تا یک جامعه ایمانی مومنانه حول محور خانه خدا که همان مسجد است رخ خواهد داد.

بیژن پولادی فرماندار شهرستان نور اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی نهادی برگرفته از نظم انقلاب اسلامی در جهت ترویج افکار عمومی در حوزه دینی و مردمی است که نقش مهمی را در این مسیر ایفا می‌کند.

وی تصریح کرد: تبلیغ اسلامی روش های متعددی دارد و هر چه این روش ها با اخلاقیات بیشتر ترویج شود به جایگاه و منزلت الهی خواهد رسید.

پولادی خاطر نشان کرد: عطف همه جریانات اجتماعی و سیاسی باید به سمت جریان فکری و مبانی دینی و اسلامی و ارزش های اسلامی حرکت کند.

گفتنی است در این مراسم حجت‌الاسلام محمدرضا پاکزاد بعنوان رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نور معارفه و از تلاش ها و زحمات حجت‌الاسلام محمد رضا محمدی تقدیر شد.

خبرنگار: زینب تذکاری سالم

مدیر مسئول: هادی جوزن