به گزارش برترین خبر ، حجت الاسلام حاجی زاده امام جمعه چمستان در آیین تکریم و معارفه بخشدار چمستان گفت: تودیع و معارفه ها فرصتی است که خداوند به انسان برای خدمت رسانی می دهد و بسیار هم زود تمام می شود، و این بدان معنی است که باید قدر فرصت ها را بدانیم.

وی تصریح کرد: باید از فرصت های موجود برای خدمت رسانی حداکثر استفاده شود.

حجت الاسلام حاجی زاده اظهار کرد: از بخشدار جدید می خواهیم تا آنچه حق مردم است با قدرت در آن مسیر پر قدرت حرکت کند.

امام جمعه چمستان یادآور شد: چمستان در حوزه های مختلف جاده، بهداشت، محدوده ها، رفع تداخلات و غیره دچار مشکل است و می خواهیم تا بخشدار جدید پر قدرت وارد شود و اقدامات ماندگاری را انجام دهد.

بیژن پولادی فرماندار شهرستان نور که به مدت ۷ ماه در سمت بخشدار چمستان بود در آیین تکریم خود گفت: رفت و آمد ها باید خروجی اش خدمت به مردم باشد.

وی تصریح کرد: در بخش عمرانی به صورت متوازن بیش از ۴۰ روستا کارهای عمرانی را در دستور کار قرار گرفته شد و بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان علیرغم درآمد و بودجه کم، کار عمرانی صورت گرفته است.

فرماندار شهرستان نور گفت: در حوزه رفع تداخلات خصوصا دهستان لاویج مشکلات فروانی وجود دارد که ۶۰۰ هکتار از اراضی آزاد شده و مابق یباید طی جلسه ای حل شود.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه ابنیه و راه یادآور شد: پروژه جاده نور، چمستان به آمل هنوز به اتمام نرسیده که با کمک نماینده و پیگیری استاندار از کمیسیون ماده ۵۶ از قانون برنامه و بودجه مبلغ ۵۰۰ میلیارد تومان توسط بانک دو بانک انجام شد و در انتخاب پیمانکار هم به مدیرکل راه و شهرسازی تاکید شد تا از ظرفیت قرارگاه های جهادی استفاده کنند و کار اجرایی آن از پایان شهریور آغاز خواهد شد.

پولادی خاطر نشان کرد: در حوزه روشنایی معابر مبلغ ۷ میلیارد تومان از کمک خیرین استفاده شد.

فرماندار شهرستان نور بیان کرد: در حوزه آبرسانی و محرومیت زدایی طی جلسه ای که با قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد،حدود ۴ هزار میلیارد به استان مازندران تخصیص پیدا کرد که ۸۰۰ میلیارد تومان به شهرستان نور اختصاص داده شد که آن هم به چمستان و مناطق بالادست داده شد و در اوایل سال ۱۴۰۳ اجرایی می شود.

وی معتقد است که کار باید به گونه ای باشد تا مردم آن عملکرد و تلاش را حس کنند.

پولادی افزود: خط نشان و معیار ما ولایت فقیه است نباید بر اساس صلاحیت شخصی و جناحی و حزبی تصمیم گرفته شود.

فرماندار شهرستان نور با اشاره به اینکه انتخابات مهمی را در آینده پیش رو داریم، یادآور شد: ما حافظ آرای مردم هستیم چرا که ارای مردم امانت الهی دست ما است.

وی گفت: باید کاری کنیم که مشارکت حداکثری مردم را داشته باشیم و در این جایگاه اجازه نخواهیم داد با سو گیری ها رای مردم دچار مشکل شود.

پولادی خطاب به بخشدار جدید چمستان گفت: نگاه جهادی و میدانی داشته باشد و مبارزه با فساد را در دستور کار قرار دهد و از ماموریت اصلی خارج غافل نشود و همکاری مستمر با دستگاه های نظارتی خصوصا دستگاه قضایی را داشته باشد.

قنبر علی داداش پور بخشدار جدید چمستان در ایین معارفه خود گفت: طی یک ماه گذشته حدود ۵۰ بازدید از پروژه ها در سطح روستاهای بخش انجام شد که همه آن ها در در حال فعالیت های مختلفی هستند که نتیجه تلاش های بخشدار سابق بوده است.

وی با اشاره به اینکه از مردم چمستان چیزی جز نیکی ندیدم، افزود: امیدوارم که شرمنده مردم نشوم که در حقیقت بزرگترین دغدغه من این است

بخشدار چمستان بیان کرد: جمعیت ساکن چمستان ۵۰ هزار نفر است اما برای ایام تعطیلات با امکانی چون( برق، اب، گاز، جاده و ..) که برای این تعداد افراد در نظر گرفته شده، به حدود ۲۰۰ هزار نفر خدمات داده می شود.

وی ادامه داد: مردم چمستان با فروش خدمات به جای خام فروشی می توانند به افزایش گردش مالی کمک بسزایی کنند.

داداش پور گفت: با تمام قدرت برای جلوگیری از تغییر کاربری های غیر مجاز اقدام خواهیم کرد و در این راستا از ظرفیت دستگاه قضا استفاده خواهد شد.

بخشدار چمستان گفت: امیدواریم چمستان از حق خود و سرانه کشوری برخوردار شود و امیدواریم از سرانه زیر ساختی هم بهره مند شود

وی با اشاره به اینکه چمستان بخش حساسی با وسعت حدود ۷۰۰ کیلومتری و جمعیت بالا است،یادآور شد: انتخابات، ناموس وزارت کشور است و قطعا صیانت از آرای مردم و تلاش برای مشارکت حداکثری در انتخابات سر لوحه کارم قرار دارد.

در این مراسم از زحمات بیژن پولادی بخشدار پیشین تقدیر و قدردانی به عمل آمد و قنبرعلی داداش پور به عنوان بخشدار جدید معرفی شد.

 

خبرنگار: زینب تذکاری سالم

مدیر مسئول : هادی جوزن