به گزارش برترین خبر ، جعفر حسین زاده شهردار رویان  پل سبزه‌رود، راه ارتباطی خیابان های مسجد جامع رویان، خیابان های فرهنگ ۱،۲،۳ با اعتبار بالغ بر ۳۱۵ میلیارد ریال از منابع داخلی شهرداری با ماهیت مدیر بحران به بهره برداری رسیده است.

حسین زاده از  کلنگ‌زنی پروژه احداث دو فقره شیب شکن در بستر رودخانه سبزه رود رویان با اعتباری بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال خبرداد.

شهردار رویان هدف از اجرای این پروژه را حفاظت از بدنه پل اصلی سبزه‌رود، محور ۴۵ متری شرق به غرب و دیواره احداثی در ضلع شمالی بیان کرد.

حسین زاده بیان کرد: پروژه مشارکتی بخش خصوصی جهت احداث واحد خدمات گردشگری با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال ، و در ادامه دیواره حفاظتی رودخانه گلندرود با اعتباری بالغ بر ۱۹۰ میلیارد ریال و با ماهیت مدیریت  بحران  نیز کلنگ زنی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در روز شوراها پروژه فاز ۲ احداث خط ساحلی و دیوار ساحلی کلنگ زنی شد، گفت: این پروژه با اعتبار ۳۵ میلیارد تومان با عملیات ایجاد زیرساخت‌های لازم اعم از ایجاد پارک ساحلی ، مسیر پیاده روی ، مسیر دوچرخه  سواری، مسیر ساحلی سواره سبک هر کدام  به طول ۱ کیلومتر با مصوبه و مجوزی که از شورا اخذ شد آغاز و تاکنون ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و در نظر داریم تا پایان  سال این فاز را به اتمام برسانیم.