به گزارش برترین خبر،” جعفر احمدپور ” در جمع جانبازان و خانواده آنان ضمن پاسداشت همه جانفشانی ها و استقامت جانبازان سرافراز ،ایام خجسته شعبانیه و مناسبت های فرخنده این ماه را تبریک گفت و افزود : شما جانبازان عزیز با ایثارگری و جانفشانی در طول دوران انقلاب و جنگ تحمیلی بیشترین نقش را در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت داشته و دارید .

وی تصریح داشت : روز جانباز تجلی گر راستین ایثارگری ها، مجاهدت ها و از خودگذشتگی های جانبازان عزیز و صبوری است که در مکتب بزرگ جانباز دشت کربلا و سید و مولای خود درس ایثار و وفاداری خوانده اند و در لبیک به دعوت پیر و مرادشان جان های خویش را سپر تیر دشمنان اسلام کردند و از آب و خاک میهن اسلامی حراست نمودند.

احمدپور با اشاره به جایگاه شهدا و جانبازان در نزد مردم اظهار داشت: امروز جانبازان نزد مردم جایگاه بسیار رفیعی دارند به‌نحوی‌که وقتی نامی از جانبازان به میان می‌آید مردم یاد ایثار، فداکاری، ولایت مداری می‌افتند. همچنین با آمدن نام جانباز همه مردم به یاد حضرت عباس (ع) می افتند و این نشان از جایگاه رفیع آنان در نزد مردم و خداوند دارد.

گفتنی است، جشن روز جانباز ویژه جانبازان شرکت گاز مازندران با حضور سردار ملکی مدیرکل حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس استان ، جمعی از جانبازان، خانواده‌های آن‌ها و خانواده معظم شهدا در ساری برگزار شد .