به گزارش برترین خبر ؛ مهندس چمن آراشهردار چمستان درآیین افتتاحیه های بخش چمستان ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر و یاد و خاطره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد:پروژه اصلاح طرح هندسی سه راهی پارک کشپل به مساحت ۷ هزار مترمربع با هزینه ای بالغ بر ۳۰میلیارد ریال انجام شده است.

وی هدف از اجرای پروژه را ساماندهی ترافیک نقاط حادثه خیز شهری دانست و افزود: ورودی ضلع غربی شهر چمستان معروف به سه راهی کشپل از پرحادثه خیز ترین نقاط شهرستان و شهر چمستان بود که پس از گذشت یک سال و برنامه ریزی مدون این پروژه بسیار مهم اجرایی شد.

شهردار چمستان گفت: در اجرای این پروژه اقداماتی چون افزایش پل شمالی و دهنه ، تملک در بخش جنگل ، زیر ساخت و جدول انجام شده که بیش از ۹۸ درصد پروژه به اتمام رسیده و فقط فضای سبز باقی مانده که تا عید به بهترین شکل ممکن به اتمام خواهد رسید.

مهندس چمن آرا تصریح کرد:اجرای پروژه ساماندهی ترافیک نقاط حادثه خیز شهری علاوه بر اینکه تصادفات منجر به مرگ را به صفر رسانده است یکی از بزرگترین اقدامات شهرداری طی ۲۹ سال پس از تاسیس آن به شمار می رود.

وی با اشاره به اینکه این قسمت پیشانی شهر از سمت شهرستان نورمحسوب می شود،ادامه  داد: پروژه ساماندهی ترافیک نقاط حادثه خیز شهری حدود ۲ هزار متر افزایش معبر را به همراه داشت که ساماندهی آن صورت گرفت و همچنین به دلیل تنها ورودی پارک منطقه گردشگری لاویج ازضروریت بسیار بالایی برخوردار است.

شهردار چمستان افزود: کتابچه طرح پارک ۲۱۸ هکتاری که در کنار این پروژه قرار دارد در شرف اتمام است که یک سند چشم انداز اقتصادی برای شهر محسوب می شود.

مهندس چمن آرا یادآور شد: از فرماندار شهرستان نور که در تمامی پروژه ها خصوصا چمستان حضور خود را دریغ نمی کردند و همیشه با حمایت های خود به توسعه و پیشرفت این شهر کمک کرد تشکر می کنیم .

وی درافتتاحیه بازار هفتگی و پل عابر پیاده نعمت آباد چمستان اظهار کرد: ساماندهی ۱۵ هزار متر مربع بازارهفتگی با احتساب هزینه شن ریزی و رگلاژو تسطیح به مبلغ بیش از ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان عملیاتی شده است.

شهردار چمستان تصریح کرد: پل عابر پیاده با اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان جهت سهولت عابرین پیاده و شهروندان و مهمانانی که برای گردشگری حوزه شهری وارد می شوند به اجرا در آمده است.

وی با اشاره به اینکه باید مطالبات شهروندی را برآورده سازیم، افزود: آرامش ،حق طبیعی همه شهروندان است و زمانی پروژه ای استارت زده می شود اگر همه دستگاه های خدمات رسان در حوزه خود چالش ها و مشکلات را برطرف کنند آن پروژه با سرعت بیشتری انجام و به پایان می رسد.

فرماندار شهرستان نور در آیین افتتاحیه پروژه های چمستان اظهار کرد: این پروژه سالهای سال به دلیل عدم تمکین منابع طبیعی در سمت جنوب غربی متوقف شده بود.

شادمان افزود: سه راهی کشپل در گذشته اصلا چهره زیبا و مناسب گردشگرانی که برای آبگرم لاویج از این مسیر عبورمی کردند نداشت و همچنین تصادفات بسیار سنگین و منجر به فوت زیادی رخ می داد که اجرای این پروژه همه مشکلات را از سر راه برداشته است.

وی ادامه داد: ما معقدیم که همه دستگاه های خدمات رسان باید تا انجایی که در هر پروژه  دخیل هستند کمک های لازم را انجام دهند.

فرماندار نور خاطرنشان کرد: اگر اراده ای بخواهد خارج از قواعد قانونی مخل عملیات اجرایی و توسعه شهرستان شودما اقتدار خودرا به کار می بریم.